Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

lovekandy schreef:ja dat zouden we kunnen regelen dat ze snachts ook nog op stal kan. maar dan is het toch geen ramp al staat ze overdag de heledag buiten met een gevoerde regen deken ofzo. en dan savonds een staldeken.

Cassidy schreef:Ik zou eerst even een DA erbij halen om te bepalen waarom hij zo kortademig is...Is hij dampig, misschien longontsteking, gebrek aan conditie of heeft hij het echt te warm.

Navanja schreef:NIET SCHEREN todat je de da er bij hebt gehad. je mag een paard niet scheren als ie een lage weerstand heeft, stal dat ie nou een longontsteking heeft... dan scheer je zijn bescherming er af en dan word het helemaal erg. doe desnoods dekens op de shet maar scheren nee ik zou het niet doen. het hoord niet bij een shet en als je het echt wilt eerst ff na laten kijken. ik wil je erg graag het traject longontsteking enz enz besparen ( kost ook niet niks!) ik zou de iig een deken op leggen!
heel veel succes verder!