Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:een klestnat paard dat op adem is
Maris schreef:Hoi,
Dus jullie zetten een klestnat paard dat op adem is gewoon weer buiten in de kou ( in de winter ) ?? Dat durf ik niet !!
Bij mijn zweetdeken komy ook altijd netjes het zweet aan de buitenzijde te liggen. Maar door de dikke vacht sluit die deken te veel af en gaat mijn paard nazweten. Omdat een cooler meer open is dacht ik dat dat eventueel met een coller niet kon gebeuren. Vandaar mijn vraag.
Groetjes,
Maris
MoniqueT schreef:Citaat:een klestnat paard dat op adem is
Als mijn paarden op adem zijn, zijn ze meestal ook gewoon droog. Wij mennen en laten ze zeker 10 minuten uitstappen op het laatste stuk naar huis. Ook bij lessen worden ze goed uitgestapt. 's Nachts staan ze hier altijd op stal trouwens.
Maris schreef:Hoi,
Dus jullie zetten een klestnat paard dat op adem is gewoon weer buiten in de kou ( in de winter ) ?? Dat durf ik niet !!
Bij mijn zweetdeken komy ook altijd netjes het zweet aan de buitenzijde te liggen. Maar door de dikke vacht sluit die deken te veel af en gaat mijn paard nazweten. Omdat een cooler meer open is dacht ik dat dat eventueel met een coller niet kon gebeuren. Vandaar mijn vraag.
Groetjes,
Maris
faramir schreef:Misschien heeft bitch gelijk en is het meer voor mijn eigen geruststelling, maar hij droogt zowieso sneller op. Vind hem heerlijk!!!!!