Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
cece schreef:Oh.. Ik kreeg een 5. Ik hoopte juist dat m'n paard ging omspringen en dat deed 'ie ook (het is een 4 jarige trouwens en het was haar 1e wedstrijd). Maar da's dus niet goed..
Maar als ik het goed begrijp word je niet bestraft als je je paard terugneemt naar draf en wél goed aanspringt?
Gelukkig was het een onderlinge wedstrijd, dan weet ik het voor als ik binnenkort echt ga starten
Royaltjuh schreef:cece schreef:Oh.. Ik kreeg een 5. Ik hoopte juist dat m'n paard ging omspringen en dat deed 'ie ook (het is een 4 jarige trouwens en het was haar 1e wedstrijd). Maar da's dus niet goed..
Maar als ik het goed begrijp word je niet bestraft als je je paard terugneemt naar draf en wél goed aanspringt?
Gelukkig was het een onderlinge wedstrijd, dan weet ik het voor als ik binnenkort echt ga starten
Zoals hierboven al vaker genoemd is hoor je je paard terug te namen om zo de jury te laten zien dat jij door had dat ie verkeerd aansprong, en dat je het kan corrigeren. Je krijgt dan wel een lager cijfer en wordt dus wel 'bestraft' (zoals jij het noemt) maar het cijfer zal hoger zijn dan dat je doorgalopeerd er wacht totdat het paard eht zelf oplost door om te springen, hetzij overkruist, hetzij in de goede galop.
Dus gewoon even corrigeren, wel zo netjes.
) dan lijkt het alsof je zelf niet in de gaten hebt dat je in de verkeerde galop zit.
.