Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)wollen deken bevalt super en heb een Teddyfleece deken van HH en een Fleece deken 3kleur alleen bevallen mij echt super. 

Ik heb zelf voldoende fleece dekens, nu een sponsor deken aan 't uitzoeken en heb een hele mooie gevonden van wol... Alleen met wol weinig ervaring. Deken is vnl. voor op wedstrijd+transport. 
Jennyzz schreef:Ik prefereer toch wel wol.
darkmoona schreef:badstof??
ohh ik wist niet dat dat wou..
mijn paardje zweet heel erg..
maar zo'n fleece deken duurt het wel heel erg lang..
zijn dat soort dekens ook duurder?
Ik moet zeggen dat het heel goed werkt, het zweet gaat er bovenop liggen en onder de deken is hij dan (na een tijdje) droog. Ik heb voor de rest geen ervaring met wollen dekens, maar kan die fleece dekens het hele jaar door gebruiken
Ik heb ook nog een badstoffen volgens mij.

Ik gebruik vaak een enkele fleece deken zomerdag na het werk. Lekker licht en dun. Winterdag gebruik ik afwisselend wollen zweetdekens, die zijn dikker, nemen goed vocht op en zijn warmer. Maar ik heb ook wel dikke dubbele fleece dekens, mijn ervaring is dat winterdag de dubbele fleece dekens sneller droog zijn dan de wollen. BasjeGuwrl schreef:Bij mijn fleecedeken gaat het zweet er ook bovenop liggen hoor.