Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ikke schreef:Vrachtwagen, maar dan wel het échte werk, dus een wagen op groot rijbewijs. Ik heb alle denkbare kombi's gereden, van klein autootje+trailer (ken net) tot 12 ton al dan niet met trailer erbij en ik ga voor vrachtwagen. Iemand toevallig een 10-tonner met minimaal 220pk te koop?![]()
Oh, wat je ook kiest, kies ALTIJD de zwaarste motor die leverbaar is, ongeacht de prijs.
loutjuh schreef:ikke schreef:Vrachtwagen, maar dan wel het échte werk, dus een wagen op groot rijbewijs. Ik heb alle denkbare kombi's gereden, van klein autootje+trailer (ken net) tot 12 ton al dan niet met trailer erbij en ik ga voor vrachtwagen. Iemand toevallig een 10-tonner met minimaal 220pk te koop?![]()
Oh, wat je ook kiest, kies ALTIJD de zwaarste motor die leverbaar is, ongeacht de prijs.
als je mijn topic goed doorleest zie je dat ik niet eens beschik over een E rijbewijs, hoe kan ik dan ooit een wagen op een groot rijbewijs besturen!!

ikke schreef:Je vraagt wat jullie (ikke dus o.a.) zouden doen, niet wat binnen jouw mogelijkheden past. Ik heb mijn C-rijbewijs ook niet kado gekregen bij 10 pakjes boter hoor............