Ik rij nu ruim half jaar een new forest pony. Hij is tot nu toe altijd 'm'n verzorgpony geweest maar per 1 novemer is hij dan helemaal my own pony
Hij is vroeger niet altijd evengoed verzorgd en dus ook niet echt aanhankelijk. Niet gemeen ofzow, nee hij vind alles opzich wel goed, maar als hij kan kiezen tussen naar mij komen (zonder lkkrs) en blijven staan, dan blijft ie lkkr waar die is. Zoals met de wei uit halen dan blijft hij vaak koppig bij het draad staan en doe je dan wat dan gaat de achteruit erop. Het is echter wel een stuk beter geworden met eerder. Heb bijv. hem voetje geleerd, dus leuk met hem bezig geweest en daar zie je dan ook wel resultaat van. Maar aangezien meneer dus liever lui daan moe is, komt ie liever niet naar me toe als die in de wei staat en ik zou dus graag er aan willen werken dat ie me wel graag ziet, maar hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Heb ook wel een paar keer gehad dat na het longeren zonder touw zegmaar (anders is hij heel erg vervelend en zo kan het veel btr) dat toen ik gewoon erbij ging zitten, midden in de bak dat hij dan wel naar me toe kwam en als ik dan ging lopen dattie me volgde, maarjah waarom kan die dat dn niet ook gewoon zegmaar?
beetje vaag uitgelegt verhaal maar wie kan me tips geven van wat ik met hem voor leuks kan doen? Zodat ik niet meer alleen maar leuk ben als ik lkkrs mee heb
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ER77833S

) een tijdje dan krijgt hij daarna daadwerkelijk een stukje van de appel EN een aai, oid.