Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
happyness schreef:Als ze aardig veel haar heeft op de benen zou ik het niet scheren maar bijknippen! Je krijgt namelijk de overgang van wel en niet geschoren nooit mooi als er veel haar op zit!! Maar je moet het zelf weten.....
. Kleurverschil bij donkere beentjes heb ik weinig last van hoor!
) runningkawa schreef:Waarom word bij paarden met mok dan vaak aangeraden de benen te scheren?

Miss_Maya schreef:die haren zijn er wel om dr benen te beschermen tegen de kou .
Als je dr sokken scheert krijgt ze mok
pasi schreef:Miss_Maya schreef:die haren zijn er wel om dr benen te beschermen tegen de kou .
Als je dr sokken scheert krijgt ze mok
Oei dan heb ik hier 3 paarden staan die mok krijgen waarbij ook een haflinger. Sokjes mag je zeker afscheren, dit moet echter netjes gebeuren zodat het water nog steeds kan afvloeien. De TS heeft hier toch wel een deel tips gekregen waar ze iets mee is en als het dan ook op deze manier gebeurt is er toch helemaal geen probleem. En ze is heus niet van plan het been volledig kaal te scheren dus beschermen tegen de kou zal het heus nog wel doen.