Hebben jullie ervaring met het vinden van een goede bijrijder?
Ik heb er echt heel veel problemen mee.
Zelf heb ik jaren lang ponys verzorgd van andere mensen en ik heb er echt veel plezier in gehad.
Nu heb ik het geluk dat ik nu aan de kant van "paardeneigenaar" mag staan.
ik heb een heel leuk verzorgstertje voor mijn welshpony.
Maar voor Talita (die ik zelf rijd) stel ik wat hogere eisen (= vergoeding) waardoor veel mensen wel "lijken" af te haken.
Ik vind het zo jammer want voor zowel mij als Taliet zou het heerlijk zijn als iemand de dagen zou kunnen doen waarop ik te weinig tijd heb om met Taliet op stap te gaan.
Ik vraag een vergoeding van 25 euro voor drie vaste dagen per maand.
Ik vind dit een redelijk bedrag wat vinden jullie?
Ik wil haar niet op speurders of marktplaats zetten (daar heb ik in het verleden met de welsh niet zo goede ervaringen mee gehad wat dus leidde tot veel energie steken in iemand en later alsnog zonder verzorger zitten)
wel heeft ze in het dorpsblad gestaan, hier op bokt en bij de supermarkt.
Tot nu toe heb ik alleen meiden gehad die niet serieus of ervaren genoeg waren.
Dat bleef dan ook alleen bij de kennismaking
Graag hoor ik jullie meningen en kritiek mag (mits opbouwend)

Het ligt er natuurlijk ook aan wat diegene allemaal met je paard mag doen. Ik denk dat ik tot ongeveer 50 euro zou betalen.
), maar het wel vervelend dat er ook een boel nitwits reageren. Maar ik begrijp dat je het sowieso niet via i'net wilt doen, je zou natuurlijk wel zelf markplaats en speurders in de gaten kunnen houden voor een bijrijder die zich aanbiedt. En nogmaals, voor 25.- per maand zou het toch zeker moeten lukken lijkt mij. Ik vind het niet meer dan normaal dat je als bijrijder een bijdrage levert, ja het is een dienst, maar het is een wederdienst (de bijrijdster neemt een deel van de zorg op zich waardoor de eigenaar meer "vrije" tijd heeft, maar de eigenaar geeft ook zijn paard tot je beschikking), dus dat zowel eigenaar als bijrijder een financiele last hebben is toch normaal?
, en toen maar gaan rijden..