Ben op zoek naar een winterdeken voor buiten.
Ohja er zit zeker bij geen enkel merk nog een maat tussen 175 en 185... Praktisch, die epony's
Dankjullieee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

melaniepk schreef:gossie als ze nog een slachtoffer zoeken om dekens te testen op hun scheurvastheid enzo is mijn haf echt een aanrader... die sloopt echt alles... heeft vorig jaar al 3 dekens dr door gewerkt.. knap he ?
dus als je DE deken vind die echt hufterproof is ? tell me about it !!!!!
, krijg je zelf niet uit je mond
. Maar daar is ze het wel mee afgeleerd. Het merk weet ik niet meer het zat in een gele fles. #Ymke# schreef:Vooral BR vind ik erg mooie dekens met een fijne voering.
LMR schreef:
Ohja er zit zeker bij geen enkel merk nog een maat tussen 175 en 185... Praktisch, die epony's![]()
Dankjullieee
Nouvel schreef:LMR schreef:
Ohja er zit zeker bij geen enkel merk nog een maat tussen 175 en 185... Praktisch, die epony's![]()
Dankjullieee
Horseware heeft maat 180!![]()
Ik heb pas 2 Amigo dekens gekocht van Horseware, omdat die van mij ook tussen de maten invallen, ik heb nu 190, en die zit super!
Ergens wist ik dat wel hehe, was niet helemaal scherp. Welk model bevalt jullie het best?
: Hoe komt het dat jullie Eponys een 175-185 omhebben en die van mij een 145 ? melaniepk schreef:gossie als ze nog een slachtoffer zoeken om dekens te testen op hun scheurvastheid enzo is mijn haf echt een aanrader... die sloopt echt alles... heeft vorig jaar al 3 dekens dr door gewerkt.. knap he ?

lizzy2 schreef:Heel even een vraagje tussendoor: Hoe komt het dat jullie Eponys een 175-185 omhebben en die van mij een 145 ?
R_ChiChi schreef:melaniepk schreef:gossie als ze nog een slachtoffer zoeken om dekens te testen op hun scheurvastheid enzo is mijn haf echt een aanrader... die sloopt echt alles... heeft vorig jaar al 3 dekens dr door gewerkt.. knap he ?
Haha, bij mij hetzelfde verhaal.lizzy2 schreef:Heel even een vraagje tussendoor: Hoe komt het dat jullie Eponys een 175-185 omhebben en die van mij een 145 ?
Mijn D/E-tje heeft 165. Heel klein dus. Maar 145, is dat niet de bovenlengte? Want 145 is ongeveer een A-pony'tje.
Nouvel schreef:Verder heb ik Dominick dekens
lizzy2 schreef:Heel even een vraagje tussendoor: Hoe komt het dat jullie Eponys een 175-185 omhebben en die van mij een 145 ?
?
?