Ben op zoek naar een winterdeken voor buiten.
Ohja er zit zeker bij geen enkel merk nog een maat tussen 175 en 185... Praktisch, die epony's

Dankjullieee
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melaniepk schreef:gossie als ze nog een slachtoffer zoeken om dekens te testen op hun scheurvastheid enzo is mijn haf echt een aanrader... die sloopt echt alles... heeft vorig jaar al 3 dekens dr door gewerkt.. knap he ?
dus als je DE deken vind die echt hufterproof is ? tell me about it !!!!!
#Ymke# schreef:Vooral BR vind ik erg mooie dekens met een fijne voering.
LMR schreef:
Ohja er zit zeker bij geen enkel merk nog een maat tussen 175 en 185... Praktisch, die epony's![]()
Dankjullieee
Nouvel schreef:LMR schreef:
Ohja er zit zeker bij geen enkel merk nog een maat tussen 175 en 185... Praktisch, die epony's![]()
Dankjullieee
Horseware heeft maat 180!![]()
Ik heb pas 2 Amigo dekens gekocht van Horseware, omdat die van mij ook tussen de maten invallen, ik heb nu 190, en die zit super!
melaniepk schreef:gossie als ze nog een slachtoffer zoeken om dekens te testen op hun scheurvastheid enzo is mijn haf echt een aanrader... die sloopt echt alles... heeft vorig jaar al 3 dekens dr door gewerkt.. knap he ?
lizzy2 schreef:Heel even een vraagje tussendoor: Hoe komt het dat jullie Eponys een 175-185 omhebben en die van mij een 145 ?
R_ChiChi schreef:melaniepk schreef:gossie als ze nog een slachtoffer zoeken om dekens te testen op hun scheurvastheid enzo is mijn haf echt een aanrader... die sloopt echt alles... heeft vorig jaar al 3 dekens dr door gewerkt.. knap he ?
Haha, bij mij hetzelfde verhaal.lizzy2 schreef:Heel even een vraagje tussendoor: Hoe komt het dat jullie Eponys een 175-185 omhebben en die van mij een 145 ?
Mijn D/E-tje heeft 165. Heel klein dus. Maar 145, is dat niet de bovenlengte? Want 145 is ongeveer een A-pony'tje.
Nouvel schreef:Verder heb ik Dominick dekens
lizzy2 schreef:Heel even een vraagje tussendoor: Hoe komt het dat jullie Eponys een 175-185 omhebben en die van mij een 145 ?