Andere rijvereniging, startkaart opnieuw aanvragen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Andere rijvereniging, startkaart opnieuw aanvragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 08:43

Mijn vorige paard is afgelopen jaar verkocht en ik ben toen als donateur lid gebleven van de KNHS en de rijvereniging, ik heb nu 2 nieuwe paardjes,maar omdat die op een andere stal staan een stukje verder weg wil ik met hun naar een andere rijvereniging overstappen.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken, zonder dat ik weer een jaar aan mijn huidige rijvereniging vast zit?

oosterhoff

Re: Andere rijvereniging, startkaart opnieuw aanvragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 09:49

Vaak moet je je voor 1 november schriftelijk hebben afgemeld. Dus je startkaart opzeggen en je lidmaatschap. en dan vervolgens lid worden bij de andere vereniging en daar een startkaart aanvragen.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 10:27

Jup. Zo was het in ieder geval bij mij een paar maanden geleden.

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:17

oosterhoff schreef:
Vaak moet je je voor 1 november schriftelijk hebben afgemeld. Dus je startkaart opzeggen en je lidmaatschap. en dan vervolgens lid worden bij de andere vereniging en daar een startkaart aanvragen.

dit klopt alleen is het niet voor 1 november maar 1 december

Gelissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:33

Is eht tegenwoordig niet zo dat je aan de ene vereniging moet melden dat je lid wilt worden van de andere en dat de oude vereniging moet regelen dat je startkaart wordt omgezet naar de nieuwe vereniging?

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:25

Gelissen schreef:
Is eht tegenwoordig niet zo dat je aan de ene vereniging moet melden dat je lid wilt worden van de andere en dat de oude vereniging moet regelen dat je startkaart wordt omgezet naar de nieuwe vereniging?

Mee eens. Ik ben namelijk pas ook gewisseld van vereniging. Bij mij ging het zo: mijn oude vereniging meldde mij af bij de KNHS en de nieuwe vereniging meldde me weer aan bij de KNHS. Je moet dus zelf niet je startkaarten op gaan zeggen want dat wordt bij de KNHS gewoon omgezet.