Jodphurs?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

fjordnina

Jodphurs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 15:24

Ik heb een aantal Jodphurs gezien die mij wel aanstaan. Nu houdt de ruitersportzaak die hier een beetje in de buurt zit ermee op en moet ik voor de anderen langer dan een half uur in de auto zitten. Dus ik wil dat via internet gaan doen.
Nu vraag ik mij af welke van de volgende jodphurs/stalschoenen zijn geschikt voor een brede voet met een hoge wreef? Ik wil met de schoen kunnen rijden, maar ook behoorlijk op kunnen lopen.

Ariat spring buck
Ariat womans terrain jod
Ariat ATS terrain

Mondoni norwich

HH steel toe safety jodphur
HH jodphur Miura

Bar

Re: Jodphurs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:32

Ik heb een paar weken geleden de Ariat Terrainschoenen gekocht.
Ik heb geen extreem brede voet maar wel een hoge wreef. De Ariats met die rits kreeg ik niet over mijn wreef dicht bijvoorbeeld.
De Terrainschoenen zitten vanaf het begin fantastisch. Ik liep er zo mee weg terwijl ik vaak blaren krijg in nieuwe schoenen. Ook met het rijden zitten ze prima. Je blijft niet in de beugel hangen omdat ze te breed zijn oid.
Ik kan je die dus echt aanbevelen!

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 15:45

Hoe vallen die uit dan? Ik heb normaal maat 38 dus als ze klein vallen ga ik voor de 38,5.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 18:40

Niemand verder?

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 04:43

Ik heb de Ariat Women's Heritage II Zip Paddock. Ja, ik weet het, die stond niet op je lijstje, maar ze zijn echt heel erg fijn en ik pas er met mijn hoge wreef makkelijk in. Ze zitten fijn met rijden en ik kan er uren op lopen zonder ook maar een blaar of iets. Misschien is dat ook iets voor jou?

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 07:52

fjordnina schreef:
Hoe vallen die uit dan? Ik heb normaal maat 38 dus als ze klein vallen ga ik voor de 38,5.

Ze vallen niet klein. Bij mij varieert het van 38 tot 39 met schoenen. De 39 van Ariat verzoop ik in en de 38 was prima.

MikeRick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 08:00

Ik heb de Ariats Cobalt en heb ook een hoge wreef, ik vindt ze helemaal super en zou ze het liefste nog naar mijn werk dragen zo lekker zitten ze.