Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

_Marinke_ schreef:Ik volg het even, weet er ook niet echt veel van
Ik weet alleen dat je goed moet zorgen dat ze passen.. een maat groter zal denk ik te ruim zitten, en een maat kleiner te strak..
hopen dat anderen het wel weten dan, dan hebben we er beide wat aan! 

ik ga rustig rond kijken nu KiWiKo schreef:ik heb er een van imperial riding.......... super ding
chelleke schreef:heyhey ik heb eene van john field is verstelbaar bij de schouders en buik d.m.v klitteband en bij de buik zit er nog een zekering op naja ik moet zeggen ik heb hem in duitsland gekocht daar zijn ze geodkoper heb er €80,- voor betaald en ik weet zker dat ie dat waard is hij is echt van heel goede kwaliteit heb er al flink wat smakken mee gemaakt en dan echte dat ik vol naar een hindernis in vloog enz en hij is nog steeds in goede vorm en hij past zich aan aan je lichaam naar mate da hij warmer wordt naar 5 min merk je niet meer dat je hem aan hebt

Puera schreef:Goeie tipWat ik als tip zou willen geven is dat je in de winkel even op een zadel moet gaan zitten met de BP aan. Dan weet je meteen of ie niet te lang is, dan kom je nl. tegen het zadel aan met de achterkant
Dat was een best vreemde ervaring.