). Wel weet ik dat je ook als je met blanco coupons start dat je per paard een startkaart moet hebben. Iemand die t me vertellen kan? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
). Wel weet ik dat je ook als je met blanco coupons start dat je per paard een startkaart moet hebben. Iemand die t me vertellen kan?
Zo'n startkaart voor de paarden kost € 780,=.
1jte van die paarden ga ik al starten op de wedstrijd op onze eigen club, maar ik heb daar nog echte HC coupons voor van NHB Deurne. Dus dat gaat wel. Toch bedankt voor alle reacties! Citaat:Startdocument voor niet-leden om gedurende één dag als lid onder de reglementen van de KNHS deel te nemen aan een wedstrijd of rubriek, die daartoe met toestemming van de KNHS is aangewezen.
livvy schreef:NHB Deurne heeft 'eigen' blanco HC coupons. Daarmee mag je tijdens de opleiding HC starten op welk paard dan ook, ook op officiele KNHS wedstrijden. Het paard noch de ruiter hoeft daarvoor een startkaart te hebben. Het paard moet natuurlijk wel gechipt zijn, paspoort hebben en tijdig ingeent zoals ieder paard.
Ik heb deze coupons zelf een aantal keer gebruikt, zowel dressuur als springen, zonder startkaart en nooit problemen gehad. Zelfs nu ik alweer een aantal jaar van Deurne af ben, gebruik ik hier en daar nog wel eens een coupon voor een jong paard (ben er natuurlijk wel zuinig op..)
Ik heb overigens nog even gekeken en op de 'Deurne coupons' staat met grote letters Hors Concours boven. Je kunt ze dus zowieso niet gebruiken voor punten.
Kit_for_ever schreef:Slaat ook nergens op, ben ik met je eens. Ik had er 5 gekregen, heb er 2 afgegeven aan iemand die per toeval een keer een paard moest/kon starten. Dus heb er nog 3 over, en die ga ik denk ik maar wel gewoon gebruiken, waarom niet. Heb ze toch liggen..
xx_Irisje schreef:mensen van deurne voorgetrokken?
aangezien deurne de enige paardensportopleidng van NL is zorgt deze opleding er gewoon voor dat mensen met een iets minder ideale situatie (geen eign paard+ wedstrijden) ook wedtridj ervaring kunnen opdoen.
wat ik wel toegevoegde waarde vind geven aan de opleiding.