Ik heb een pony onbekende afstamming maar ik ga uit van een new forest zoiets ze is ongeveer 1,45m. maargoed ze is afgelopen jaar heel slecht de winter doorgekomen, ze staat 24 per dag op het land en heeft een inloopstal. Ze was vorig jaar erg mager al voordat de winter begon. dit jaar hebben we haar flink bijgevoerd en heeft ze heel wat gras gegeten en ziet ze er weer mooi uit, niet heel dik want zo is ze ook niet gebouwd ze is een beetje iel van zichzelf en ze is al 16. Maargoed vorig jaar heeft ze dus de winter doorgebracht met alleen een regendeken ik vond dat ze zeer slecht in haar wintervacht zat en ze zag er gewoon echt slecht uit in de winter. Ik en mij vriendin doen haar zegmaar vanaf begin dit jaar. Ze word eigenlijk nauwelijks gereden ivm omstandigheden maargoed we willen haar goed de winter door laten komen zodat ze er niet weer zo slecht uitziet. We hebben een 300 grams winterdeken voor haar gekocht maar nu vraag ik me af wanneer we haar die om moeten doen? ze word niet geschoren, word hooguit 1 keer in de week gereden of heel soms 2 keer..maar heeft iemand een dekenadvies voor mij?