[EG] gezocht friese merrie 2 1/2 jaar

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

black_velvet

[EG] gezocht friese merrie 2 1/2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 12:47

naam meiske komt volgens de handelaar uit enkhuizen
handelaar zit zelf in winschoten heeft hem van mensen gekocht die geld nodig hadden ze moet papieren hebben maar die zijn gestolen ken de man waar van ik haar gekocht heb zeer goed koop er altijd mijn voer en stro en breng er ook mijn mest.dat de papieren gestolen zijn liegt hij niet want dat was al mnd. voor dat ik interesse had op een paardemarkt tegelijk met zijn trailer en auto en al zijn papieren en van nog vele andere paarden heeft ook aangifte gedaan bij de politie.
maar nu ben ik dus opzoek naar iemand die weet van wie ze is geweest ben zo beniewd wat haar afstamming isze is dus van 2004 .
ikweetnog niet hoe je een foto moet plaatsen maar in mijn profile staan wel fotos van haar
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-10-06 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Hoofdletters in tag.

Adri

Re: [eg] gezocht friese merrie 2 1/2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:02

Heeft U al naar een tongnummer gekeken, normaal hebben zij een tongnummer, indien je dat kent, kan je ook de papieren en zijn verleden opvragen.

FloorM

Re: [eg] gezocht friese merrie 2 1/2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 10:38

Friese paarden worden alweer een aantal jaren gechipt ipv gebrandmerkt. Dus deze merrie zal naar alle waarschijnlijkheid geen tongnummer hebben. Je kunt wel kijken of ze een chip heeft en deze af laten lezen. Als ze papieren heeft, zal ze zeker te weten gechipt zijn. Je kunt ook contact opnemen met het fries paarden stamboek, al weet ik niet of zij je de informatie kunnen geven, maar ze kunnen je misschien wel op weg helpen.

Groetjes Hanneke

_Cindy

Re: [EG] gezocht friese merrie 2 1/2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 19:46

In Onderdijk (in de buurt van Enkhuizen) zit een handelaar Friese paarden. Bedoel je die neit?