Voskleurige ruin van 17 jaar, geboren op 2 jan. 1989. Hassan heeft geen officieel papier, hij is wel verkocht met zijn paspoort.
Zijn aftekeningen:
Een kol, 2 sokjes achter. Hij heeft een verdikte pees aan zijn rechtervoorbeen van een oude peesblessure.
Voor 2 zwarte hoeven, achter 2 witte. Dikke donkerbruine staart en voskleurige manen.
Hij was zeker geen pony voor beginners, daar veegde hij na een tijdje letterlijk de vloer mee aan. Met een ruiter in het zadel die hem durfde aan te pakken, liep hij de sterren van de hemel. Hij kan heel goed dressuren (zelfs changementjes maken). Hij vindt springen erg leuk en kan dan ook een flinke hindernis nemen. Hij is verkeersmak, maar bang voor trekkers en andere grote landbouwvoertuigen. Hassan is behoorlijk dominant naar ander paarden toe; kortom - gewoon een baasje
.Het laatste wat ik vernomen heb is dat Hassan richting Coevorden is verkocht via een handelaar maar de mensen die ik belde (die Hassan zouden hebben gekocht) hadden nog nooit van hem gehoord, dus hier eindigde helaas mijn zoektocht.
Ik wil toch wel heel graag weten waar mijn kereltje staat en hoe het nu met hem gaat. Misschien ook leuk voor de nieuwe eigenaren want ik heb hier nog veel foto's liggen van Hassan in de loop der jaren en zelfs nog wat foto's van Hassan met zijn moeder van toen we hem 14 jaar geleden kochtten als 3-jarige bij zijn fokker in Den Ham. Wie oh wie weet waar Hassan is?