Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

_Jitske_ schreef:Klopt idd,
als ze gaan controleren kunnen ze je zelfs diskwalificeren!
Uitsluiten! Kit_for_ever schreef:En wees op tijd, want zelfs als je óp de dag ent (dus zelfde dag als het vorige jaar) sluiten ze je nog uit van deelname!!! Dus minimaal 1 dag vóór de datum van het vorige jaar enten!
Zandoo schreef:Haha klopt
Mn da was gelukkig zo lief op op te schrijven dat ik een week eerder had geent.. was paar dagen te laat, anders had ik alles weer opnieuw kunnen doen![]()
2 of 3 dagen geeft echt geen verschil hoor
Hij werkt zo ie zo maar 8 maanden ofzo dus moeten ze de regel ook maar terug doen naar de betreffende maanden dat hij écht werkt.. Maar hij word nu om het half jaar geent, maar ik was het vergeten

Zandoo schreef:Jaa een jaar geleden was ik 2 dagen te laat, oeee mijn paard zit vol ziektes.. Ik zou maar uitkijken als ik jouw was

KarinvdM schreef:_Jitske_ schreef:Klopt idd,
als ze gaan controleren kunnen ze je zelfs diskwalificeren!Uitsluiten!
Netje schreef:Zandoo schreef:Haha klopt
Mn da was gelukkig zo lief op op te schrijven dat ik een week eerder had geent.. was paar dagen te laat, anders had ik alles weer opnieuw kunnen doen![]()
Dat vind ik dan héél onverantwoord van je DA, want die regel is er niet voor niets. Denk je als medewedstrijdrijder: alles is hier keurig op tijd geent en dan blijkt de DA er mee te rommelen....
Ik kan hier kwaad van worden !!
amondi schreef:@netje, wat een onzin idd om je daar boos over te maken, niet roomser zijn dan de paus hoor!
Fabienne schreef:Netje schreef:
Dat vind ik dan héél onverantwoord van je DA, want die regel is er niet voor niets. Denk je als medewedstrijdrijder: alles is hier keurig op tijd geent en dan blijkt de DA er mee te rommelen....
Ik kan hier kwaad van worden !!
Totaal overbodig om hier kwaad over te worden.
Word maar kwaad op de KNHS die zo een belachelijke regel hanteert! Je paard is na de enting hooguit een maand of 9 immuun!! Het is niet voor niks dat ze internationaal verplicht zijn om 2 keer per jaar te enten!

meetmeneer zo aardig om die datum te vervroegen

Zandoo schreef:Jaa een jaar geleden was ik 2 dagen te laat, oeee mijn paard zit vol ziektes.. Ik zou maar uitkijken als ik jouw was