zenuwachtig met springen?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SurferGirl

zenuwachtig met springen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 12:23

als ik wel eens wedstrijden rijd, en er komt een grote sprong wordt ik wel eens zenuwachtig. mijn vraag is: ben ik nou de enige of hebben meer mensen dit? Tong uitsteken

Bluem

Re: zenuwachtig met springen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 12:25

Ik heb er ook last van, maar dan eerder om in de hindernis te knallen of hard ten val te komen ofzo. Ook als ik een hele tijd niet meer gesprongen heb en dan nog eens spring. Ja
Eens ik een stuk of 5x gesprongen heb is het wel door.

manon159

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 12:41

ha ik ben altijd zenuwachtig, vooral met een wedstrijd. En helaas weet mijn pony daar maar al te goed gebruik van te maken. Verdrietig

SurferGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 12:43

Dito schreef:
Ik heb er ook last van, maar dan eerder om in de hindernis te knallen of hard ten val te komen ofzo. Ook als ik een hele tijd niet meer gesprongen heb en dan nog eens spring. Ja
Eens ik een stuk of 5x gesprongen heb is het wel door.

dat is nou precies wat ik ook heb

Man0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 12:47

weinig last van alleen in de startbox van de cross heel even nadenken van ...waar ga je aanbeginne haha maar als ik dan weg gallopeer ben ik meestal heel zelfverzekerd is wel fijn maar gelukkig ben ik nooit zenuwwachtig ofzo owja tip voor jullie klinkt gek maar bananen ete:P

xxthesjj__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 14:00

Ik heb dat ook heel lang gehad Haha! maar je moet het gewoon doen...het lijkt eng...maar als je er dan overheen ben is dsat egt een kick*D suc6

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 14:04

ik ben voor dressuur zenuwachtiger dan voor 't springen..!:P

FleurHunter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 16:49

Ik heb vrijdag springwedstrijden met 2 pony's en die een spring uit zich zelf haha;P daar ben ik dus.. niet bang voor maar de ander heb ik net nieuw en dat wordt dus.. de 1e keer heb nog meer 3 keer gepsrongen en hij doet heel vaak er kei hard opaf en dan remmen en dan toch springen dus.. ik ben daar heel erg zenuachtig voor ;P haha

Ettesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:52

Met springen ben ik altijd vreselijk zenuwachtig. Kan niet eens eten van te voren. Tot ik de eerste hindernis gesprongen heb. Daarna gaat het meestal wel! (maar de volgende keer is het weer net zo erg Clown )