ik ga binnenkort voor nieuwe rijlaarzen kijken omdat degene die ik nu heb niet echt waterdicht meer zijn (onderkant versleten
) en ik wedstrijden ga rijden, ook is mijn kuitmaat eigenlijk te groot bij deze laarzen dus ze zitten gewoon te los met rijden, en de voering begint stuk te gaan. verder kan ik ze nog wel gebruiken hoor maar vind het toch wel prettig als ze lekkerder zitten!
ik heb nu rubberen rijlaarzen van Aigle,ik vind het laarzen die lekker zitten maar toch zit ik te twijfelen wat voor rijlaarzen ik wil kopen.. heb ongeveer 160 euro voor mijn verjaardag gekregen eigenlijk voor wedstrijdkleding
maar dat heb ik ook allemaal gekregen met mijn verjaardag
ik heb verzorgpony's waar ik elke week wel ben, ze staan het hele jaar door in een weiland, ook rijd ik op een manege
weet iemand misschien wat voor laarzen ik kan gebruiken, welke goed lang mee gaan en goed tegen regen, modder enz. kunnen?!
alvast bedankt! ik hoop dat iemand me kan helpen de keuze makkelijker te maken
ik weet echt niet welke ik moet nemen en welke niet te moeilijk in onderhoud zijn
(heb niet veel verstand van rijlaarzen)verder wil ik wel graag voering i.v.m. de winter en ik snel dode voeten heb
mvg BianCatjee