Ikke... Ook grote paardjes liefhebber ben heel erg op zoek naar een engels volbloed ruin genaamd Tommy Tommy.. Hij is dus een vos ruin van nu 6 of bijna 6 jaar oud.. Op zijn hoofd heeft ie een wit kolletje die in een streepje een beetje naar beneden toe loopt.. Hij heeft als het goed is en dit heb ik van horen zeggen, in Duitsland op de renbaan gelopen en op duindigt.. hij zou verkocht zijn naar mensen in veenendaal en vervolgens heeft hij in Brielle (vierpolders) een paar maanden van dit jaar 2006 gestaan waarop hij daarna is doorverkocht..
Maar waar is hij nu...?? Het is een best schrikachtige onzekere maar ontzettend lieve en aanhankelijke ruin.. Als hij vertrouwen heeft doet ie alles voor je en loopt de sterren van de hemel.. Als ie bang is en schrikt gaat hij zo hard mogelijk rennen maar zo ken ik hem niet.. Voor mij was ie altijd zeer braaf.. Wil graag weten of hij goed terecht is gekomen.. Mis hem heel erg.. Wie oh wie weet iets over Tommy Tommy... Met vriendelijke groet een verdrietige engels volbloed lover...