[PG] Starlight, ong. 20-jarige schimmel Welshruin

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sabby

[PG] Starlight, ong. 20-jarige schimmel Welshruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 16:03

Hoi!

Ik ben op zoek naar mijn vroegere pony Starlight. Ik hem hem (ruintje) 11 jaar geleden verkocht, maar heb nu pas de moed bijeen geraapt om hem echt te sporen.

ff wat gegevens (ik heb nog niet alles compleet):

naam; Starlight
geslacht: ruintje
ras: welsh (als het goed is opgenomen in t stamboek, maar die kopie ben ik nog aan t zoeken)
kleur: appelschimmeltje (er werd mij gezegd dat ienog wit zou kunnen worden?)
aftekeningen: zie foto > aparte aftekening op de neus, 4 witte sokken
leeftijd: nu rond de 20 jaar (19 of 21 kan ook)
verkocht: 25 januari 1995 te St.Michielsgestel (stond toen op Manege de Hezelaar)
verkocht aan: oud mannetje met schattig klein jongetje > bleek een dikke handelaar te zijn! Weet de naam nog niet van de handelstal > stal was waarschijnlijk in Empel.

foto's :
Afbeelding

ik hoop heel erg hard dat iemand de pony herkent..het lastige is dus dat ik nog niet alle gegevens compleet heb (zoals vader en moeder etc) > daar wordt aan gewerkt.
En ik weet niet zeker waar hij heen gegaan is..heb wekenlang gehuild toen ik ercahter kwam dat het om een ordinaire handelaar ging..en spijt als haren op mn hoofd , maar helaas!
Ik hoop dat iemand iets weet! Ik zou zo graag weten hoe het met hem gaat, en hem eens zien etc!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-09-06 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag en gegevens in titel.

sabby

Re: [PG] Starlight, ong. 20-jarige schimmel Welshruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 00:12

niemand enig idee? (nu ik eindelijk de moed heb hoop ik veel te hard dat ik ook echt reacties krijg..maar wat is de kans he Verdrietig )

sabby

Re: [PG] Starlight, ong. 20-jarige schimmel Welshruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 23:32

mm weinig kans blijkbaar dat iemand Star (her)kent.. Huilen
Heeft iemand wel enig idee hoe je zo'n handelaar op kan zoeken?
Ik ben nog steeds niet achter de naam, en probeer in de gouden gids te zoeken op 'handelsstal' en dan de (vermoedelijke) plaatsneem..maar iets zegt me dat dat lastig zoeken wordt Bloos > volgens mij staat dat nooit zo in de gouden gids of iets dergelijks..
Iemand idee over hoe dat het beste te doen is?
thanx alvast!