[EG] 21-jr. vosmerrie E, omg. Staphorst/Rouveen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jemawi

[EG] 21-jr. vosmerrie E, omg. Staphorst/Rouveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-06 13:01

Waarschijnlijk een speld in een hooiberg, maar ik wil toch graag eens een gooi doen.
Ben nog steeds benieuwd naar het verleden van mijn pony. Al meerdere acties ondernomen, maar daar is nooit wat uitgekomen.

Ik ben op zoek naar de vorige eigenaar van mijn E-pony merrie Mayday. Haar naam is veranderd.
Ik kocht haar in april 1994 bij een handelaar in Rouveen, waarvan ik naam echt niet meer weet.
Kan me nog herinneren dat ie een boerderij had, in de schuur had hij met schriklinten 'boxen' afgezet.
Achter de boerderij lag een bak met als ik het goed heb, daarachter een springtuin.
Vanaf de A28 kun je het zien liggen.

Hij vertelde haar gekocht te hebben van een vrouw die zwanger was en niet meer voor mijn pony kon zorgen.
Naam en adres had ie niet. (of wilde ie niet geven).

Ik weet eigenlijk niks van May. Niet wat voor ras ze is, hoe en wat ze bereden is etc.
Alleen haar leeftijd destijds werd op 9 jaar gezet, en dat kon aardig kloppen volgens de DA die haar toen keurde.

Als je wat weet, graag een reactie, mag ook via pb. Ik hoop dat er wat uitkomt!

De meest recente foto's die ik van haar heb:
(oude foto's zijn allemaal met fototoestel genomen en kan ik helaas niet inscannen)

Afbeelding

Afbeelding