petrie freerider of mountain horse?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

gollempje

petrie freerider of mountain horse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 19:36

Nou de titel zegt het eigenlijk al! Ik ben op zoek naar een paar robuste leren rijlaarzen en kan niet kiezen tussen deze 2. Ik ga ze natuurlijk allebei wel passen, maar wat zijn de voor en nadelen?

Saroosh_S

Re: petrie freerider of mountain horse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:47

petrie, ik vindt het beter kwaliteit leer, meer houvast (vindt IK), mooier, en niet slap en snel vies, je mag er wedstrijden mee rijden en hij is erg fijn, alleen hij zit in het begin heel K*T!!
En hij doet pijn, dus pas op met blauwe plekken en knieholtes, vooral met petrie!

Maar10e

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 13:32

ik heb mountain horse. ik vind het superdingen. zitten gelijk heeeeeerlijk!
mijn stem voor mountain horse dus!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 07:09

Ik ga ook voor mountain horse. Heb ze nog maar een weekje maar het is zo'n verschil met m'n vorige leren laarzen. Ze zitten echt heerlijk!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 09:42

Freerider. Vind de laars robuust, toch ook elegant. Verder is de kwaliteit ook verschillend denk ik. Mountain horse ziet er snel ingezakt en gebruikt uit vind ik. Verder hoor ik af en toe nog wat verhalen over een rits die kapot gaat.

De freerider is in verschillende maten verkrijgbaar. Mountain horse zat mij duidelijk veels te ruim bij de kuiten. Daar had ik teveel laars over. Freerider heeft wat mij betreft betere pasvorm. Ben er nog steeds super tevreden over Lachen

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 09:00

ik ben voor de freerider gegaan. ze zitten inderdaad heerlijk, maar zit net tussen 2 maten in, dus sloffen een beetje. moet even een zooltje kopen oid.