8 okt elektronische inschrijving vraag..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

mariskaLover

8 okt elektronische inschrijving vraag..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 12:17

Op zondag 8 Oktober is er weer wedstrijd bij de Hollandse rading..
Nu staat die in de paard en sport en heb ik het 06 nummer wat erachter staat gebeld..Deze wees mij erop dat ik op de website moest gaan kijken..(kreeg voicemail) hier kon ik een elektronische inschrijving doen.
Deze heb ik ingevult en verstuurd, omdat ik helemaal nog niet bekent ben met zo'n inschrijving vroeg ik me af.

Wanneer kan ik antwoord terug verwachten en weet ik of dat de mail is aangekomen?
moet ik nu direct een startcoupon invullen en opsturen?of eerst wachten op antwoord?

Hopelijk kan iemand me verder heplen, ben anders zo bang dat de wedstr al in volgeboekt. groetjes Doei!

Anoniem

Re: 8 okt elektronische inschrijving vraag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:47

Bij een aantal verenigingen is het zo dat je meteen een bevestiging krijgt met adres waar coupons naartoe moeten, deze moet je dan z.s.m opsturen.
Maar ook als ik geen antwoord krijg, stuur ik coupons op na inschrijving, meestal komt het dan wel goed.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 13:34

weet niet in welke klasse je start, maar de startlijst voor 8 oktober is al klaar en er is een wachtlijst. misschien dat je je daar dan op kan laten zetten?

mariskaLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 10:01

eeecht! ik zit maar te wachten op antwoord..Jeetje hier baal ik wel van..ik wilde heel graag in de klasse B mee doen..zou ik nog antwoord krijgen op me mail?of weet je zeker dat de B helemaal vol zit?

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 11:19

als je op startlijsten.nl kijkt staan er al 3 op de reservelijst voor de B. snap dat je baalt maar indoorwedstrijden zitten gewoon al heel snel vol (sta zelf al op een reservelijst voor 9 december)

mariskaLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 11:58

Jeetje nou bedankt dat je dit even vermeld.
Ik moet me dus echt eerder gaan inschrijven! Ga alvast kijken voor de aankomende maanden! bedankt

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 12:33

Succes ermee Tong uitsteken