Clubje om buitenritten te maken in Zuid-Holland?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

aidaulan

Clubje om buitenritten te maken in Zuid-Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 08:24

Hoi allemaal,

Ik sta met mijn paard Ulan op de manege de Prinsenstad in Delft. Nou hebben we helemaal geen mogelijk om lekker in de bossen te rijden. We zijn wel bezig geweest met de crosslessen en met oefencrossen, maar we missen toch de bos-ervaring. Daarom wil ik heel graag wat meer buitenritten maken. Nou is Ulan een held op sokken en daarom is alleen rijden niet echt een optie. Hij wil graag met een ander paard mee lopen, dat bleek ook wel weer gisteren met de cross in Lisse.

Nou ben ik op zoek naar iemand (of meerdere mensen) die vaak in bossen/ strand rijden en met wie ik af en toe mee mag in het weekend. Ik heb een trailer dus ik kan met mijn Ulan zo ergens naar toe rijden. Ulan is een vijfjarige KWPN-er en is verder heel sociaal met andere paarden. Ik zelf ben 30 jaar en rijd Ulan puur voor de lol.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en daarnaast lijkt het mij ook heel gezellig!

Kitty_

Re: Clubje om buitenritten te maken in Zuid-Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 12:26

wij gaan met een groepje mensen a.s. zondag 1 oktober een rit maken vanaf de dobbeplas in delft naar het westerpark. Deze rit duurt heen en terug ongeveer 3 a 3,5 uur. er is genoeg parkeer gelegenheid bij de dobbeplas dus mocht je mee willen ...

aidaulan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 15:25

Hoe laat gaan jullie?

saltpepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 15:33

Wat en waar is het Westerpark? Ik ben bekend in de Delftse Hout en Dobbeplas, maar ik dacht dat dat de enigste mogelijkheden waren om buiten te rijden in de buurt van Delfgauw/ Pijnacker.

Greetz mexxiemaal

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 17:45

Het westerpark ligt bij zoetermeer. Ik ga ook mee met de rit. Wordt hartstikke gezellig, dus kom gerust mee. Er loopt een topic bij boktmeetings.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 17:48

Hallo Doei!

Ik rij meestal op het strand bij Katwijk en door het duin Lachen. Je bent van harte welkom hoor Lachen.

aidaulan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 20:41

Apple schreef:
Hallo Doei!

Ik rij meestal op het strand bij Katwijk en door het duin Lachen. Je bent van harte welkom hoor Lachen.

Sta je bij een stal in Katwijk ofzo? Ergens waar ik mijn trailer + auto even veilig kan stallen? Het lijkt mij leuk om een keer af te spreken. Ik kan alleen in het weekend omdat ik doordeweeks moet werken Huilen Wat is jouw mailadres, dan kan ik je rechtstreeks mailen. Dat is wel zo handig, of niet?

De waterbak in Lisse was bij ook niet echt een succes. Trouwens de waterbak bij de Vlietlanden ook niet. Knipoog

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:44

Ik sta bij Manege Jonker in Katwijk. Dat ligt aan een heel groot parkeerterrein waar regelmatig trailers op geparkeerd staan. Geen probleem dus Lachen.

Je kunt mij gewoon PM-en.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:27

Ik maak ook zeer regelmatig strandritjes en ritten door de Uithof/Madestein. Mocht je zin hebben, mag je met ons ook altijd mee Lachen

newie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 11:06

ik sta in zwartewaal, er is bos, strand eigenlijk alles in de omgeving, en de tijd kun je zelf bepalen, heb een bomproove kwpnér..
mocht je interesse hebben stuur dan even een pmetje

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:36

Helaas hier ook geen bos of ruiterpaden in de buurt. En bij gebrek aan vervoer rij ik maar op polderwegjes. Wat ook best mooi kan zijn. Knipoog

En wat ook best leuk kan zijn als je sommige auto/motoren/tractoren en vrachtwagens niet meereken. Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 11:36

Lijkt me op zich erg gezellig! Er zijn hier wel uitrijmogelijkheden, maar als je dan toch gaat met de trailer zouden we eventueel wel wat "nieuws" kunnen gaan ontdekken (meyendell oid?)
Jol is superbraaf buiten, alleen heb ik nog geen trailer tot mn beschikking, dus dat zou ik dan moeten regelen van te voren

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:42

Anique_Vaandrig schreef:
Lijkt me op zich erg gezellig! Er zijn hier wel uitrijmogelijkheden, maar als je dan toch gaat met de trailer zouden we eventueel wel wat "nieuws" kunnen gaan ontdekken (meyendell oid?)
Jol is superbraaf buiten, alleen heb ik nog geen trailer tot mn beschikking, dus dat zou ik dan moeten regelen van te voren

Euhm, als jullie een keer naar Meyendel gaan, mag ik dan ook misschien aansluiten? Haha! Heb sinds kort een bijrijdpaardje in Voorschoten, en kan vandaar uit dus ook naar Meyendel, maar weet de weg nog niet echt Vork en lijkt me ook wel gezellig om met een groepje te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 23:28

ja gezellig Haha! ik zeg het, als ik aan vervoer kan komen dan wil ik daar zeker heen!!!

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 00:21

ik ben de eigenaar van het paard van marije en hou me ook altijd aanbevolen mocht je in de regio vlietland/meyendel/strand bij wassenaar willen komen rijden. Staling voor trailer overal mogelijk en gezellig samen rijden altijd leuk!!!

It_is_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 01:27

Hallo,

Ik en mijn kwpn'er willen ook graag een keer mee, als het mag. Het liefst naar het strand. Ik sta op een stal in de polder, dus hier is ook niet echt leuk buiten te rijden. Ik ga binnenkort naar een vriendin, die haar paardje bij het Delftse Hout heeft, maar zij heeft geen trailer, dus verder komen we niet. Ik kan zowel doordeweeks als in het weekend.

Karen