haha,maar was wel even benieuwd eigenlijk!En wij oefenen nog lekker door..Beginnen net! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
haha,maar was wel even benieuwd eigenlijk!En wij oefenen nog lekker door..Beginnen net!
hij was bij mn eerste concoursje net 1,5 maand zadelmak
gewoon eerst voor de lol, hij was altijd heel jolig maar nu raakt hij eral helemaal aan gewend
Ik denk dat als je een paard jong met concoursen introduceerd (gewoon zonder druk) hij het leuk blijft vinden, het moet een schoolreisje worden, geen dag waarop het baasje/bazinnetje alleen maar chagerijnig is en wanneer je paard heel hard moet werken)
Marijkjuh schreef:Ik rij wel is onderlinge wedstrijden met m'n 5-jarige pony, dat deed ik ook al toen hij 4 was. Maar officieel starten willen we pas per 1 januari doen, zodat we er echt helemaal klaar voor zijn.
Onide schreef:Wat is voor een paard het verschil tussen een onderlinge wedstrijd en een officiële? Dat zie ik niet echt hoor..
Bahalve dan dat de baasjes op een onderlinge misschien minder zenuwachtig zijn..
Als je geen officiële wedstrijden start omdat hij er nog niet klaar voor is moet je ook geen onderlinge rijden, dat zijn toch ook wedstrijden..
). Wat zouden jullie doen?