Geweldige jury!!! en een mindere actie van de jury

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Geweldige jury!!! en een mindere actie van de jury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 22:46

Ik denk, deze titel trekt wel nieuwsgierige bokkers Haha!

Voor de nieuwsgierigen onder ons:

Ik was gisteren naar de selectiewedstrijd in Voorthuizen met Iwaldo (B dres) Hij liep toch wel zo ongelooflijk lekker, met losrijden al, dat ik maar zo snel mogelijk de proef wilde rijden. Ik had hem eindelijk goed voorwaarts (daar ook niet voor niks de hele week op getraind) en daardoor bleef ie lekker soepel in de hals.

Goed, de eerste proef, alles ging prima en ik denk dat dat mijn fijnste proef is tot nu toe. Ik was zo blij, want hij ging echt gewoon lekker!

De tweede proef ging wat minder. De voorlezer die ik had las erg veel vooruit (op het moment dat ik halthield en groette zei ie al dat ik BEB volte moest rijden) dus toen vergat ik de volte. Ik draaide terug en toen zei ie van hand veranderen. Dus ik verander van hand, toetert de jury da ik eerst nog een volte moest rijden. Ik rooie kop, tegen de jury 'sorry hoor, ben het even helemaal kwijt' en ben vanaf de volte opnieuw gestart.
Iwaldo was toen al was futlozer en dat was te merken aan kleine dingetjes zoals de voltes die ie ineens afplatte en galop waar ie door mijn been liep.

Maar toch, super proeven had ik gereden! En het resultaat...? De eerste proef 161 (joepie nu ga ik naar de L1!) en de tweede 151. Helaas. Maar wat was nu de geweldige actie van de jury? Ze had me niet eens puntenaftrek gegeven voor het verklooien van de volte ed! En het absurde was, dat ik een 8+ had voor de verzorging terwijl ik echt mn zadel niet gepoetst had, hij zag er gewoon niet uit Bloos !

De 151 punten werd vnl veroorzaakt door 4 maal een 4 (op halsstrekken 'niet naar voren maar naar beneden' en op middendraf 'erg onregelmatig' Verward) Helaas. Maar de dingen die ik normaal altijd heb 'meer door de hals, meer impuls' stonden dit keer nergens, dus daar ben ik dik tevreden over!!

De mindere actie van de jury? Een meisje van onze stal rijdt een super leuk paardje, en die reed voor mij haar proef. Stapt de jury uit, zegt die tegen haar vader: Wat een geweldig mooi paard! Maar uw dochter rijdt hem hélemaal verkeerd! (en bedankt Verward )
Onze instructrice heeft ons allebei zien rijden en vond de proef van haar idd 3x niks (gaf ze zelf ook toe) en vond Iwaldo en mij super gaan. Het puntenverschil was maar 2... en bij haar stond 'super mooi paard' op de coupon. Dat vond mijn instrcutrice echt heel oneerlijk, ze vond dat ik veel meer verdiend had. Haha!

Maar ik ben dik tevreden, wat een heerlijk voldaan gevoel *LOL* Nu op naar de L1!!!!!!

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 22:58

hey gefeliciteerd. Dit noem ik nu een juri zonder gevoel vanuhm hoe noem je dat Lachen En zeer recht voor zijn raap

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 23:23

Hahahaha, ach ja... de jury is tenminste eerlijk wat betreft voorkeur en afkeur... helemaal objectief zullen ze toch nooit worden, blijven toch mensen Haha! op naar de L1 joepie!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 09:34

heeeeey netjes joh L1 en zo snel maare start je 21 mee op kootwijk?

tallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 14:03

Gefeliciteerd lau!!
Echt super... gaat lekker zo he.
Hoopo dat het volgend jaar met mij ook zo lekker gaat.

Wat een mazzel dat ik van zo iemand les mag krijgen zeg Knipoog

piggie!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 19:25

wauw, gefeliciteerd. gaaf man. en jammer van je 2e proef. hij heeft zoveel zn best gedaan de 1e proef dat hij daarna een beetje moe was.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 21:16

Hee lau! Toch je laatste puntje! Super hoor, ik krijg concurrentie hellup!!!