Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Koekiesgek schreef:Ik ben bezig om een trailer aan te schaffen, maar nu weet ik niet of ik wel aan alles denk.
Dat ding moet op naam worden gezet, maar... moet er ook een verzekering op worden afgesloten?
Welke dingen vergeet ik... help me eens...

superwoman schreef:2e hands trailers blijven duur, dus is meestal en nieuwe interessanter.
Wat jij zegt Elegance is zeker waar!
Flurk schreef:ikzelf kies een Weyer omdat deze een perfecte wegligging heeft, netjes is afgewerkt en een lekkere lage instap heeft.
Het frame bestaat uit 1 stuk en op de website van weyer kun je nog veel meer info vinden
Flurk schreef:haha
dat laatste is zeker waar en geloof me niet iedereen gebruikt Al-Ko assen en bij schade en daarna reparatie wordt een trailer niet echt beter en Weyer is een nederlands merk en daar moet je voor gaan deze economie is al moeilijk genoeg
Elegance schreef:De Hotra Yaris is absoluut geen slechte trailer, maar de meeste merken hebben "instapmodellen". Deze zijn wat prijs betreft interessant, maar vaak zeer karig uitgevoerd. Bovendien is de opbouw in dat geval van groene betonplex. Dit verkleurd erg snel, of je moet de trailer elk half jaar in de olie zetten.