Weet niet of dit goed staat....
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, die gladiool van een postbode heeft een pakket in onze brievenbus gepropt, wat er zo uitgehaald kon worden en waardoor wij onze brievenbus niet meer open kregen (helaas niet de eerste keer). Bovendien stuurde hij de helft van onze post retour afzender, omdat onze brievenbus vol zou zitten... Terwijl hij hem nota bene zelf volgepropt heeft! Loop even naar onze voordeur dan, denk ik... want er was gewoon iemand thuis!
Karin schreef:Misschien was je niet thuis toen het werd bezorgd en ligt het nu bij een buurman of -vrouw? Is mij ook wel eens overkomen, en aangezien we steeds niet thuis waren als de buurvrouw langskwam, duurde het een week voordat ik het pakje eindelijk had (ik wist ook niet dat het bij haar lag).
Toen we maar eens rond gingen vragen bleek dus dat zij het hadden en dat ze nóg een pakket voor ons hadden liggen waarvan we niet eens wisten dat we het zouden krijgen. Dat was dus nog toeval ook dat we hem ontvingen.