pakketje niet aangekomen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

pakketje niet aangekomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 10:37

Ik heb via bokt iets gekocht, maar heb het nog steeds niet binnen. Degene waarvan ik het heb gekocht had gepbt dat ze het al verstuurd had. Wat moet ik nu doen? Thuis zeggen ze dat ik gewoon pech heb en het gewoon weg is. Maar zo'n pakket heeft toch een nr? het kan toch niet zomaar weg/kwijt zijn?

Weet niet of dit goed staat.... Clown

Kieffer

Re: pakketje niet aangekomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 10:39

Heb je dat track nummer (ofzo, in ieder geval iets in die richting) niet gekregen? Als iemand iets als bijv. een pakje afleverd bij het postkantoor en het moet verzonden worden krijgt hij/zij zo'n briefje mee. Daarom staat het nummer en kan je op internet checken of het al onderweg is.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 10:39

Ja dan moet je aan die bokker dat nummer vragen!

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 10:40

Met Track&Trace (via de website van TPG) kun je, mits je het Track&Trace-nummer hebt (die streepjescode-achtige sticker die erop zit), de status van je pakket bekijken.

Ikzelf heb net nog een klacht ingediend @ TPG Schijnheilig, die gladiool van een postbode heeft een pakket in onze brievenbus gepropt, wat er zo uitgehaald kon worden en waardoor wij onze brievenbus niet meer open kregen (helaas niet de eerste keer). Bovendien stuurde hij de helft van onze post retour afzender, omdat onze brievenbus vol zou zitten... Terwijl hij hem nota bene zelf volgepropt heeft! Loop even naar onze voordeur dan, denk ik... want er was gewoon iemand thuis! Boos!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 11:06

Heb net even een pb gestuurd. Maar als ik het nummer heb waar kan ik dan zien waar het pakketje is?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 11:06

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 11:07

www.tracktrace.nl

Nummertje plus postcode intikken.
TPG maakt wel eens een foutje. Heb je je opgegeven adres dubbel gecheckt?

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 11:08

Ik denk dat je samen met de bokker er achteraan moet gaan, met afzender en ontvanger !!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 11:11

Misschien was je niet thuis toen het werd bezorgd en ligt het nu bij een buurman of -vrouw? Is mij ook wel eens overkomen, en aangezien we steeds niet thuis waren als de buurvrouw langskwam, duurde het een week voordat ik het pakje eindelijk had (ik wist ook niet dat het bij haar lag).

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 11:14

Karin schreef:
Misschien was je niet thuis toen het werd bezorgd en ligt het nu bij een buurman of -vrouw? Is mij ook wel eens overkomen, en aangezien we steeds niet thuis waren als de buurvrouw langskwam, duurde het een week voordat ik het pakje eindelijk had (ik wist ook niet dat het bij haar lag).

Dat valt nog mee.... bij ons ruim een maand. Die buren hadden het gewoon op het aanrecht liggen en zeiden dus niks Boos! Toen we maar eens rond gingen vragen bleek dus dat zij het hadden en dat ze nóg een pakket voor ons hadden liggen waarvan we niet eens wisten dat we het zouden krijgen. Dat was dus nog toeval ook dat we hem ontvingen.

Het is dus idd een goed idee om even rond te vragen, want het komt regelmatig voor dat ze het bij de buren afgeven zonder even een briefje bij je in de bus te doen.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 11:18

Ik heb pas kokskleren besteld en de eerste keer was ik niet thuis en kreeg ik een briefje in de bus dat ze het devolgende dag nog een keer zouden aanbieden.Ik wachten maar niets gezien. Zo heb ik nog een paar dagen gewacht en er kwam maar niets. Dus ik het bedrijf opgebeld en hun snapte er ook niets van. Hun hebben dus een nieuw pakketje op gestuurd en die is wel aangekomen.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 11:28

We hebben maar weinig buren dus ik ga het wel eens vragen. Meestal zeggen de buren het gelijk, zie ze iedere dag...de andere buren bellen ons als de postbode post van ons bij hun heeft bezorgd. Heb het verder nog nooit gehad, alles wat we tot nu toe gekocht hebben is altijd aan gekomen.

HouVanStefan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:06

idd ik zou dat nummer vragenn!! en alle buren controleren ander is het wel heel erg banketstaaf Boos!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 20:13

Ja zeker dat nummer controleren en even bij de buren informeren!

Anders is het gewoon verdwenen en zal het wel heel vaag zijn!

Succes

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 20:17

..kan er helaas nog niks aan doen. Heb al 2 pm's gestuurd dat ik het nog niet heb, en vandaag een pm of ik het pakketnr mag...die heeft ze gelezen maar heb geen antwoord gehad.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:06

dat klinkt alsof je belazerd wordt door die bokker.
als je niks hoort, zou ik er een moderator bijhalen.
succes!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 07:07

Nog niks gehoord...ze heeft die 2 pm's toch echt gelezen...

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 07:09

Pb runningkawa eens, zij heeft mij een keer erg goed geholpen met een aankoop via bokt.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 07:22

oke ga ik nu doen Knipoog

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 09:10

Je zou ook eens naar TPG kunnen bellen. Ik heb dat toen eens gedaan, ik kreeg een formulier die ik moest invullen en opsturen (of via mail kon ook). Er zou dan gezocht worden naar het pakketje.

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 09:13

ik heb het zelfde probleem
envelop met hoofdstel verstuurd voor bokker al 3 weken geleden en nog niets
bokker word nu ook wel ongeduldig en ik ook...
maar tpg kan er niets aan doen en pakket nr heb ik dus niet omdat het zo verstuurd is in een envelop
wel heel vervelend

ik zit ook nog steeds op envelop met kaart en 30 euro verjaardags geld voor mijn zoontje van 16 aug te wachten

nog nooit problemen met de post gehad maar nu dus 2 x op korte termijn

IceQueentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:14

Bij dit verhaal ga je haast denken dat het niet waar is wat ze verteld. Als je al geld heb gestort zou ik naar de bank gaan en mijn geld terug laten halen dit kan je tot 6 weken na de storting doen. Daarna neemt de bank eerst contact op met de gene die het geld heeft ontvangen.

Ik heb zelf nog nooit geen problemen gehad met pakketjes zowel zenden als krijgen. Ik verwacht altijd wel dat men een tracer op het pakketje laat plaatsen zodat zulke dingen als deze niet voor vallen.

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:21

Ik zou zowiezo een pakketje als een hoofdstel niet in een enveloppe op debus doen, maar als een pakje versturen. Dan heb je een tracktrace nummer en toch min of meer een "bewijs" dat je het hebt verstuurd.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:22

tracktrace werkt ook heeeel vaak niet, dus zo betrouwbaar is dat helaas niet. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik nr's van pakketjes had (die ook netjes aankwamen) en dan gaf TT aan dat de nr's niet bestonden en al dat soort onzin.

IceQueentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:27

Hmm dan heb ik mazzel gehad, tot nu toe altijd goed gegaan. Dus ik zal het maar even afkloppen;)