[PG] Your legend of Gambler's Choice, NRPS

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

dblijham

[PG] Your legend of Gambler's Choice, NRPS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 22:49

Ik ben op zoek naar de eigenaar van Youri, een NRPS schimmel merrie van 6 jaar.
De nieuwe eigenaar woont in Belgie en heeft haar als 3 jarige gekocht bij BM stables in prinsenbeek.
Zij heeft een jaar geleden een oproep geplaatst op het NRPS forum om meer info te krijgen, die oproep kwam ik laatst toevallig tegen maar ze heeft geen nummer o.i.d. achtergelaten bij deze oproep.
Ik ben de fokker van Youri, die bij hun Choice genoemd wordt en zou het erg leuk vinden om met haar eigenaren in contact te komen en hun alle info te geven die ze willen hebben.
Mocht iemand haar kennen en weten waar ze is, pb mij AUB.
groetjes Chantal
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-09-06 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel.

Cemlys

Re: Your legend of Gambler's Choice, NRPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 08:15

heb je mss en foto van de merrie? En weet je mss waar ergens in belgie ze naartoe is?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 08:20

Ik ben een tijdje geleden benaderd door iemand via bokt of ik nog foto's van haar had. Helaas heb ik geen gebruikersnaam meer van haar, maar het was iemand van bokt.

Ik heb Youri bij Bmstables een paar keer gereden.

mieamore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 15:58

je zou het bij het belgische forum kunnen proberen, wil ook wel voor je kijken daar.

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 17:19

@ Charos, ik heb je toen zelf benaderd over haar, weet jij misschien nog waar die mensen woonden ?
@ mieamore, heel graag. Of kun jij mij vertellen hoe dat forum heet ?
@ zitake, zal gaan zoeken naar een foto maar die is dan van 3 jaar terug. Het is een schimmel, vos geboren. Ze zal ca. 1,44 hoog zijn en verder weet ik alleen dat ze er vorig jaar zomer mee naar een kamp zijn geweest waar ze overal aan meegedaan hebben ( een trainingskamp) zoals zwemmen, een keer de renbaan op, een crossparcours etc. Ze heeft toen een tijdje op marktplaats gestaan en later hebben ze besloten haar toch te houden. Ik heb geen idee meer waar het was, weet alleen nog dat het 680 kilometer van Winschoten verwijderd lag.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 19:11

dblijham schreef:
@ Charos, ik heb je toen zelf benaderd over haar, weet jij misschien nog waar die mensen woonden ?
@ mieamore, heel graag. Of kun jij mij vertellen hoe dat forum heet ?
@ zitake, zal gaan zoeken naar een foto maar die is dan van 3 jaar terug. Het is een schimmel, vos geboren. Ze zal ca. 1,44 hoog zijn en verder weet ik alleen dat ze er vorig jaar zomer mee naar een kamp zijn geweest waar ze overal aan meegedaan hebben ( een trainingskamp) zoals zwemmen, een keer de renbaan op, een crossparcours etc. Ze heeft toen een tijdje op marktplaats gestaan en later hebben ze besloten haar toch te houden. Ik heb geen idee meer waar het was, weet alleen nog dat het 680 kilometer van Winschoten verwijderd lag.

Dat trainingskamp zou wel eens in de gaverbeek kunnen geweest zijn, aangezien er daar een crossparcours, renbaan, waterbak enzo is. Maarja ze kunnen nog evengoed uit limburg naar ginder komen of uit een andere provincie. Die manege is niet zo heel ver weg en ik weet dat er een aantal bokkers daar rijden, maar die kampen zijn ong elke week in de vakanties, dusja...

mieamore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 20:12

http://forum.paardentips.com/
dit is het forum wat ik bedoel, je kan het altijd even proberen wie weet zal het ook wel even in de gaten houden voor je lees regelmatig in dit forum mee.

weten zij van bm stables niet wie de nieuwe eigenaar is zij zit hier ook op bokt onder de naam natasha.

dblijham

Re: [PG] Your legend of Gambler's Choice, NRPS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 21:13

@ mieamore, heb een oproep op dat forum geplaatst, bedankt voor je tip!
Bij BM stables hebben ze jammer genoeg geen gegevens meer, was ook al 3 jaar geleden natuurlijk.

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 23:06

Hey iedereen!
Ik ben Céline, de eigenaar van Choice. Heel toevallig zak ik deze topic een paar dagen geleden staan! Ik heb ondertussen al contact opgenomen met Chantal. Bedankt voor jullie hulp trouwens allemaal!
@ Zitake: die kampen waren idd in de Gaverbeek.
Als iemand mij kan uitleggen hoe je foto's plaatst, kan ik dat ook evt. doen (maar ik snap van dit hele systeem de ballen Tong uitsteken )
Groetjes!
Choicie en Céline

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:08

Choicielover schreef:
Hey iedereen!
Ik ben Céline, de eigenaar van Choice. Heel toevallig zak ik deze topic een paar dagen geleden staan! Ik heb ondertussen al contact opgenomen met Chantal. Bedankt voor jullie hulp trouwens allemaal!
@ Zitake: die kampen waren idd in de Gaverbeek.
Als iemand mij kan uitleggen hoe je foto's plaatst, kan ik dat ook evt. doen (maar ik snap van dit hele systeem de ballen Tong uitsteken )
Groetjes!
Choicie en Céline

Idd dat dacht ik al zo aan de beschrijving te horen.
Foto's plaatsen is niet zo heel moeilijk. Je gaat bv naar www.mijnalbum.be daar krijg je instructies voor het uploaden. Eens je dat gedaan hebt kun je via eigenschappen (rechts klikken op je foto en dan kopieren) je link van de foto kopieren en dan kun je hem hier in je topic plaatsen tussen het volgende zie je hier bovenaan op een knopje staan. [img][/img]
En normaal gezien moet het dan gelukt zijn. Leuk dat ze hem teruggevonden heeft.

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 21:09

Ik zie dat Celine mij al voor is geweest. Het is inderdaad heel leuk om te horen hoe boven verwachting goed je zelfgefokte pony het heeft en doet. Iedereen bedankt voor de hulp.