weekendje weg met NIET verkeersmak paard

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

weekendje weg met NIET verkeersmak paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 13:04

Haai allemaal!

Ik wil binnenkort graag met mn paard een weekendje/nachtje weg om lekker buiten te rijden met hem, echt lekker voor de afwisseling. Hij is zelf niet echt verkeersmak, dus eigenlijk moeten we gelijk vanaf de stal ruiterpaden op kunnen.

Ik ben eigenlijk op zoek naar iets in de omgeving ZuidHolland, Zeeland, NoordBrabant. Niet al te ver rijden vanaf Rotterdam.

Als jullie iets hier in de buurt weten waar je je paard vanaf een parkeerplaats zo een ruiterpad in kan sturen en echt lekker kan rijden, is dit ook welkom!

Anoniem

Re: weekendje weg met NIET verkeersmak paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 13:06

Loon op Zand, is een pension/hotel en zit meteen in de bossen.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 13:09

Markelo: Erven Meenderink de Boer, rijd je zo vanaf hun terrein door de wei het bos in

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 15:13

russel schreef:
Loon op Zand, is een pension/hotel en zit meteen in de bossen.

Ja klopt! Ben ik ook geweest.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 14:40

Is Zuid-Limburg ook goed? Haha!
Dan zou de Brunssumerheide wel iets zijn, meteen de ruiterpaden op het bos in en de hei op.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 15:58

Je zegt dat je paard niet verkeersmak is, maar is hij dan wel bosmak? Want anders kun je nog een heel ongezellig weekendje weg hebben Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 19:51

Als je bij mij in de buurt komt rijden, dan hoef je geen weg over. Je hebt diverse parkeerplekken voor trailer/vrachtwagentjes direct aan het bos.
Verder zijn er mooie brede zandpaden met voldoende ruimte en open zicht zodat je alles ook goed ziet aankomen.
Kijk eens op routenet.nl voor een kilometer opgave, zal best wel meevallen die afstand.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 19:54

Mijn paard was ook niet bekend met verkeer.......... maar het kreng is voor de duvel zijn ouwe moer niet bang Haha! Haha! verkeersmak geboren blijkt, want ik kan gewoon over de weg Haha!

Waar je fijn kan rijden, laden en lossen is het gebied dobbeplas, delftsehout Haha!

kan je bij mij op stal laden en lossen, moet je 50 meter over de weg en dan zit je al in een ruim gebied met veel goede ruiterpaden