Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

0ojannekeo0 schreef:Ik heb sport shirts van de Aldi, deze zijn volgens de verpakking om mee te fitnessen en om hard te lopen, ik gebruik ze met rijden en vind ze ideaal!
marloezzke schreef:ik heb 3 jaar spottextiel gestudeerd waarbij ik heel erg veel over soorten stoffen heb moeten leren.

Wat wel raar is want volgens marloezzke haar uitleg zou je juist minder snel gaan stinken met syntetische kleding aan. Ik houd het dus maar gewoon bij katoen, want daarbij ruik je bij mij nooit iets. marloezzke schreef:het ligt er wel heel erg aan wat voor synthetisch materiaal je neemt, daar zit heel veel verschil in.
Willeke1991 schreef:Van shirts weet ik niets,, maar ik weet wel een middeltje dat werkt tegen zweten: Odorex Extra Dry.
Het is een flesje, en savonds moet je het opdeppen, de volgende dag zweet je echt geen druppel! En het werkt een paar dagen!! Super handig! Je kunt het kopen bij de drogist en het staat bij de deodoranten!
opala schreef:Is Odol geen mondwater![]()
...
ineke_ schreef:Of stond het voor Ontzettend Dikke Ochtend banketstaaf...