Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
DanielleJ schreef:Hoi !![]()
Ik heb de schoenen van Mountain Horse, met die rubber bovenkant. Lekker warm voor in de winter en de (wasbare) chaps van HH erop.
Had vroeger met franjes en suede, volgens mij echt leer. Die vond ik vooral heel mooi, maar die van HH zijn soepeler.
Ben benieuwd wat anderen zeggen. Ben ook op jacht naar chaps, aangezien die van mij zijn aangevreten door de muizen

Je kan alles net zo duur maken als je het zelf wilt natuurlijk, je kan ook eens naar de ruitersportzaak gaan om daar te vragen wat ze in hun assortiment hebben, kan je daarna kijken wat het beste is voor je.
) heel erg fijn zitten... maar af en toe eens met laarzen rijden vind ik ook wel fijn
het is maar wat je zelf het fijnst vindt.... Met chaps heb je meer contact met het paard, maar met laarzen had ik (in eerste instantie) een betere 'voethouding' (beter hakken uitdrukken, plaats van de voet in de beugel, enz)... maar dat kan ook wennen zijn geweest
ijslandermir schreef:Ik rijd het liefste gewoon alleen met schoenen, dus zonder chaps. Heel af en toe met leren rijlaarzen (Petrie), maar liever met schoenen.
Waarom rijden jullie met chaps eigenlijk en niet met gewoon alleen schoenen?
Mirjam
Heb ze nu langer dan een jaar en het bevalt me uitstekend. Makkelijk ook dat je de chaps zo uit kunt doen.