Nou super proef gereden, voor m'n gevoel in ieder geval, toen ik de coupons kreeg, zag ik dat de jury er héél anders overdacht, dus ben ook naar de jury toegestapt en gevraagd om uitleg. Dus uitleg gehad, waarbij ik nog veel meer vraagtekens in mijn hoofd kreeg, dus daar schoot ik niet echt veel mee op, mijn paard staakte volgens haar, wat dus absoluut niet zo was.
Ik was het ook behoorlijk zat, en ben toen de prijs uitreiking begon naar huis gegaan. Wij zaten in de auto met nog steeds al die vraagtekens, en bleven het maar raar vinden. Tot ik een telefoontje kreeg van een club genootje, die vertelde dat ik 2e was met 182, er was iets verkeerd gegaan.
Achteraf klopt het allemaal precies, ik had gewisseld met een meisje voor me, zij zat er net op, en ik was eigenlijk al klaar, dus met de ringmeester overlegd, en de ringmeester heeft het keurig doorgegeven aan de jury, alleen is het blijkbaar niet aangekomen bij de jury.
Maar nu kwam de jury er met de prijs uitreiking achter dat het toch niet klopte, en dat ze de verkeerde ruiter voor zich had die 2e was, en dus de verkeerde coupons in heeft gevuld. Dus toen heeft de jury het ook eerlijk gezegd, maar ja en dan.. Ze had de prijs wel of nog net niet uitgereikt, maar wat moet je dan? De ruiter het toch geven of niet?
Maar daar had een andere ruiter (die tevens ook zelf jury is) gelijk al een eigen mening over, en vond dat het meisje het geld mocht houden, gegeven is gegeven. Mijn mening is daar toch wel anders over, ben het eens met gegeven is gegeven, maar het is niet verdiend, en ik had het zelf ook niet aangenomen.
Wat zouden jullie in dit geval gedaan hebben? Zouden jullie het hebben aangenomen? Of zouden jullie het zelf ook niet aangenomen hebben?
Het is nu wel allemaal opgelost, de coupons zijn overgeschreven, heb geen idee of het meisje nu wel een winstpunt krijgt, of dat d'r echte punten naar het knhs gaan, maar dat maakt me dan ook vrij weinig uit.
Omdat ik toch wel een beetje een discussie had met die jury, en ook zoiets had van die jury hoef ik noooit meer, omdat het commentaar wat zei gaf gewoon niet klopte, en ik het er absoluut niet mee eens was, en dan later hoor dat het ook verkeerd was gegaan, had ik zelf al zoiets van misschien toch even een briefje schrijven of even bellen, alleen was zij me voor, want zaterdag om 9 uur ging de telefoon en was het de jury, en gaf nog even het goede commentaar bij het goede paard. Dus achteraf, was de jury toch niet zo erg!
*als ik die ruiter was die dan niet die winst had hoor!*