Casco Youngster Dynamite

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty_

Casco Youngster Dynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 20:42

Aangezien er zich 2 scheuren in mijn cap bevinden door het vele vallen (ahum Bloos ) ben ik opzoek naar een nieuwe cap. Ik heb op dit moment een casco youngster die mij opzich wel goed bevalt maar het oog wil ook wat Haha!
Ik heb hier en daar al wat ervaringen gelezen over de HH pro leather in het bruin die ik erg mooi vind, alleen nu is mijn probleem dat ik alleen maar buiten kan rijden (regen en leer), en nogal eens vliegles krijg waardoor bruin snel weer zwart wordt.
Mijn oog viel daarom op de niuewe Casco Youngster Dynamite met de "roza" streep eroverheen
Afbeelding
Nu las ik laatst op bokt dat er iemand was met een casco helm waar ook zo'n flexible klep aanzat, en die nogal wat gezichtbeschadigingen daardoor heeft opgelopen na een val.
Nu is mijn vraag, heeft er al iemand ervaring met deze cap, aangezien ik er nogal eens afval en dit met mijn gewone casco youngster altijd "goed" ging, ook als ik op de klep viel zeg maar.

http://www.casco-helme.de

mickydo

Re: Casco Youngster Dynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 09:23

Ik heb deze cap ook en ik vind hem geweldig !
Ben er 1 keer mee gevallen en was heel blij dat ik mijn cap op had. Dat iemand zijn gezicht beschadigd heeft met het flexibele klepje is denk ik puur ongelukkig terecht gekomen. Mij heeft dat klepje er juist voor gezorgt dat niet mijn hele cap naar achter schoof met het neerkomen van de val !

Ik heb hem met de zilveren rand er in Haha!

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 16:15

Het verhaal van het afbrekende klepje ging over de New Master geloof ik.
Het schijnt dat het flexibele klepje snel breekt en dan vlijmscherp is.
Heb zelf geen ervaring met de helm hoor, dit is wat ik erover gelezen heb. Succes!

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 16:18

Vind het hele mooie cap maar dan met zilveren randje

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 17:19

zo een flexibele klep zorgt er net voor dat je je nek niet breekt bij een val...
lijkt me dus een super cap!