Welke maat Leren chaps!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Welke maat Leren chaps!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 20:28

Ik krijg dus leren chaps met Jophurs.. maar ik moet dus weten welke maat.. aangezien we ze gaan bestellen!
Ik het lange dunne benen Clown dus me moeder zegt kun je dat niet is op bokt vragen ofzo daar zitten toch al die 'paardenmensen'ofwel paardengekken ik zo mam goed idee! Lachen
dus hierbij hoe kan ik mijn maat weten!?

pipanda

Re: Welke maat Leren chaps!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:04

De maat moet je op meten ,dat doen ze in de zaak waar je ze koopt.Als ik chaps nodig heb pas ik ze gewoon eerst Knipoog

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:09

je kan de lengte van je been meten waar de chaps om zitten en dan de omtrek van je kuit. evt kan je in een winkel even gaan passen en ze daarna gewoon op internet oid bestellen

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:17

Ik zou idd ook gewoon gaan passen, kijken naar prijzen in je ruitershop, kijken op prijsen op internet, dan de mooiste/goedkoopste uitzoeken Haha!
Succes!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:20

Wat Stalhaast al zegt (zo winkel ik ook heel vaak): in winkel passen, kijken hoe het zit, dan op internet speuren naar dezelfde maar dan goedkoper. Dit doe ik overigens wel alleen als de verkoper me niet aanstaat (onvriendelijk/opdringerig is) want voor service wil ik best betalen. Opmeten kan ook, maar als je dat te ingewikkeld vindt, gewoon naar de ruitersportzaak.

DanielleJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 13:22

Kun je ze terugsturen als je ze niet passen?
In de winkel eerst passen is een goed idee.

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:41

Arabian_Girl schreef:
je kan de lengte van je been meten waar de chaps om zitten en dan de omtrek van je kuit. evt kan je in een winkel even gaan passen en ze daarna gewoon op internet oid bestellen

Lekker omslachtig... en als ze dan toch niet passen, moet je ze weer terugsturen en daarna weer opnieuw passen.. waarom dan niet gewoon in de winkel kopen als je daar toch al heen gaat....

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 15:47

wij gana neit evne voor het 'passen'anar Heino op en neer..

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:52

Ik zou idd naar de winkel gaan. Ik wilde ze eerst ook bestellen, gewoon de maat die ik zou hebben, maar mijn moeder heeft me (gelukkig) tegengehouden. Omdat de modellen allemaal anders zijn enzo.
Maarja, als je ze persé wilt bestellen, adviseer ik die van HH aan, die zijn best dun en lang vind ik zelf.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:58

GeJe schreef:
Arabian_Girl schreef:

Lekker omslachtig... en als ze dan toch niet passen, moet je ze weer terugsturen en daarna weer opnieuw passen.. waarom dan niet gewoon in de winkel kopen als je daar toch al heen gaat....

omdat ze op internet vaak goedkoper zijn misschien.
en als je toch dezelfde wilt nemen dan is het ook gewoon dezelfde maat hoor.dus dan zouden ze toch passen lijk mij.