Bodyprotector: Wel erg heet...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bodyprotector: Wel erg heet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:13

Clown
Ik heb gisteren voor de 1e keer met m'n BP gereden,maar mijn trui was daarna echt zeiknat. Nagelbijten / Gniffelen
En dat is normaal helemaal niet zo. Knipoog
Hebben jullie dit ook of ligt dit gewoon aan mij/mijn BP? Clown

Bienotje

Re: Bodyprotector: Wel erg heet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:15

Gisteravond was het sowieso nog bloedje warm. Ik had me er ook al in vergist door een trui aan te doen die achteraf niet nodig bleek. kan me voorstellen dat een body protector wel iets meer warmte met zich mee brengt bij inspanning, maar of dat zoveel is weet ik niet Knipoog

Ziiggy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:15

njaa ik heb inderdaad ook snel natte plekken op mijn rug vooral waar die bp zit.. vooral met dit weer !! Maar goed ons mam wil graag dat ik hem aan doe met springen Clown

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:24

hmm ik heb hem wel maar we gingen toch geen buiterit maken of springen dus heb ik maar voor 1 keertje niet aangedaan vond het er te heet voor

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:29

Er wordt meestal ook geadviseerd om voor de goede pasvorm geen dikke dingen onder een body protector te dragen en als je al iets extra's aan wil dat je dat er over heen draagt. Maar inderdaad met mijn t-shirt en body protector heb ik het niet gauw koud ook niet in de regen en in de wind een tijdje terug. Haha!

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 14:21

Ja, schijnt altijd zo heet te zijn. Maarja, dat is beter dan evt kneuzingen enzo na de val. Haha!

Annelies200

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 15:20

Ik doe ookal heb ik het koud gewoon een shirtje of hempje aan en dan word ik vanzelf wel lekker warm.
Toen ik hem voor het eerst aanhad en ik ging uitstappen had ik een beetje kriebel op m,n rug dus ging met m,n hand onder dat ding en toen was het zeiknat. Voel er normaal onder het rijden niets van maar vin het toch niet zo'n fijn gezicht een natte rug...

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 18:19

Het wordt inderdaad een sauna onder de bp, ik heb er sinds kort 1 en rij ook met een polo shirtje eronder. Maar een trui erover heen? Dat moet het wel een grote trui zijn Clown

katrien214

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 19:04

Het wordt bij mij ook erg nat onder mijn bp en dan vooral aan de linkerkant. De linkerkant heeft het blijkbaar altijd warmer Clown Maar ik doe hem toch altijd aan, ook toen het hier in de zomer tegen de 40 graden was. Als ik helemaal doorweekt ben wissel ik na het rijden van truitje. Beter een nat truitje dan een rugblessure!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 09:26

Ik heb ook altijd een erg nat t-shirt onder mijn BP. Ik heb er ook nooit een trui onder aan, zelfs niet in de winter. In de winter trek ik er tijdens instappen/losrijden wel een vest ofzo overheen 9of een ruime trui), maar altijd alleen een t-shirtje eronder. En als ik met BP ga rijden (springles) heb ik altijd een schoon shirtje bij me, want ik weet dat ik erg nat wordt.

Heb twee jaar geleden een periode alleen maar met BP gereden, omdat ik daarvoor mijn ribben had gebroken en anders mocht ik nog veel langer niet paardrijden. Toen nam ik altijd een stapel schone t-shirts mee naar stal, want het kwam nog al eens voor dat ik meer dan 1 paard op een dag reed. En dan kon ik tussendoor tenminste wat schoons aantrekken. Was mijn moeder ook erg blij mee, dat ik elke dag met zo'n stapel was thuis kwam, hihi.

La_Martina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 12:19

Denk dat het wel normaal is. Ja
Misschien iets dunner eronder aan doen? Vork

Liever iets te warm,dan dingen kneuzingen etc.
Daarom ga ik ook een BP halen,aangezien ik elke keer in de grond duik met m'n jonge paard. Rolleyes Clown

_Anke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 14:12

Volgens mij is dat idd een probleem dat je hebt als je met BP rijdt. Aangezien ik er altijd last van heb Boos!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 14:46

Als het echt warm is buiten dan heb ik dat ook hoor. Knipoog

Vladeli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:15

Jaa het is inderdaad erg warm! Maar in de winter wel lekker! Maar met dit weer is eigenlijk alles te warm Knipoog ook als je gewoon een truitje aan heb

annekeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 06:52

Ik heb geen BP maar het lijkt me wel een sruk veiliger vooral als je gaat springen. Ik denk dat je het er wel warm door krijgt. Ik krijg het zowiezo al zo heet als ik ga rijden. Maar het is wel veilig.