Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Trailer kon ik lenen, auto moesten we huren omdat plotseling mijn vervoer wegviel en ik moest naar de kampioenschappen. We hebben toen gewoon echt ruim de tijd genomen om daar te komen en zijn heel erg rustig naar daar gereden ivm onervaren trailerchauffeur. Is allemaal prima verlopen. Chauffeur zat wel met het zweet in zijn handen

Pruttel schreef:ik zou een auto huren of regelen die de trailer kan/mag trekken. Een trailer huren is vaak niet zo heel duur en een auto lenen ook niet. Een auto huren is wel voordeliger dan een paardentaxi omdat deze, naast km vergoeding ook wachtgeld rekent. Zoek een autoverhuurder bij jou in de buurt en informeer naar de mogelijkheden.
Ik ben kwijt aan een dagje trailer en auto huren ongeveer 100 €. dit is exclusief de borg voor de auto.
Succes
Hier in de buurt huur je een Ford Transit bus voor een heel weekend voor ongeveer 200 euro, vrijdag ophalen, maandagochtend voor 9.00 uur terug.

ik kan waarschijnlijk toch
ben helemaal gelukkig. Me ouders willen iig sowieso een auto huren, en miss kunnen we tóch van vrienden de auto huren