liesje23 schreef:Slechte mededeling meiden, het was weer een wilde wedstrijd ( het wedstrijdweekend eind aug) . Een stalgenootje van mij heeft het KNHS gesproken. Ondanks dat de wedstrijd in de paard en sport stond was het geen goedgekeurde wedstrijd. Ik heb ook rare verhalen gehoord mbt de prijsuitreikingen, punten ed.
That's me!
Ik heb maandag de KNHS gebeld en die vertelde dat de punten niet goed waren.
En in de prijsuitreiking klopte er helemaal niks van.
In het L2 is er één persoon niet betrokken in de prijsuitreiking omdat ze "zo zeurde" dat de rpijsuitreiking pas om 20.45 was....
Zij was wel twee maal eerste en heeft dus buiten haar protecollen geen prijzen ontvangen.
Verder vraag je bij aankomst of het in- of uitgelopen is en dan krijg je als antwoord een kwartier.
Daar hou je rekening mee met het losrijden en vervolgens blijkt dat het ruim 3 kwartier is uitgelopen.... en op zondag zelfs 5 kwartier......
Er zijn coupons kwijtgeraakt van tenminste één andere deelnemer en de punten kloppen voor geen meter. Mensen van Ravensheuvel zelf hadden hoge punten of werden eerste en kampioen...
Mensne die steengoed reden, gingen naar huis zonder winst......
Ik ben er geweest en ik ga er NOOIT meer heen....
En ik kan ook echt iedereen aanraden om hier éénmalig mee te rijden en dan vervolgens je wekenlang te blijven verbazen over de dingen die op de wedstrijden daar gebeuren.....
Heb je weer wat om over te praten bij andere wedstrijden....
En over een tijdje besluit dan iedereen om daar NOOIT meer heen te gaan zodat al de rare en belachelijke praktijken daar mooi in de kiem gesmoord kunnen worden....
Wel volop startgeld vragen en niet erbij vertellen dat de wedstijd niet officieel is.... grrrrrr.....
Al die moeite, reistijd en oefenen voor jan met de korte achternaam.....