Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!
Je komt altijd wel eens een kennis tegen. Mijn instructeur is ooit wel eens van baan gewisseld omdat hij mij anders moest jureren. Heb ook al wel eens mijn EX-instructeur (die niet bepaald gelukkig was dat ik daar gestopt was) als jury gehad en daar reed ik ook niet echt lekker bij, maar ik ga er vanuit dat ze toch proberen om zo objectief mogelijk te jureren
Maar had dik winst bij der dus was nergens voor nodig om zenuwachtig te zijn

maar ik moet zeggen de dingen die niet goed gingen had ik ook echt wel gewoon vieren en vijfen voor. Maar de goede dingen waar ook goed gepunt. Dus over de jury heb ik niet te klagen.
Gefeli met je winstpunt en prijs! Fitzroy schreef:* het mag duidelijk zijn dat ik niet al te beste ervaringen heb met stalgenoten jureren *
of eigenlijk
het is toch te triest voor woorden dat mensen je daar op aankijken. 

Maar alsnog deinzen ze er (gelukkig!!!) niet voor terug om me een 4 te geven hoor
No hard feelings, ze zijn jury op dat moment! Ze horen je de punten te geven die je verdient. Je weet zelf wel wat beter kon en wat niet, en normaal hoor je ook zelf te weten dat bepaalde punten verdient zijn. Of het nu een stalgenoot is of niet.