Goede bekende van mij morgen in de jury...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara88

Goede bekende van mij morgen in de jury...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 13:58

Heey,
ik heb morgen wedstrijd en bij mij op stal staat een vrouwtje waar ik het vrij goed mee kan vinden. Maar zij moet mij morgen jureren....En daar zie ik toch best wel een btje tegenop.Wat vinden jullie dr van?

Sylhouet

Re: Goede bekende van mij morgen in de jury...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 15:42

Ik zou er niet te moeilijk over doen hoor, zulke dingen houd je toch altijd in de "kleine" paardenwereld !
De meeste wedstrijdruiters zullen wel een aantal juryleden wat persoonlijker kennen, en tja het kan gebeuren dat je die een keertje achter de C aantreft.
Gewoon rijden dus, net als anders Knipoog !

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 15:45

inderdaad vind ik ook! ik ken ook een paar jury's erg goed, waar ik het ook goed (en minder) mee kan vinden, en tja, da's af en toe een beetje lastig, maar gewoon rijden waar je waard voro bent, en maar zien hoe je eindigt, dat werkt normaal ook zo dus waarom nu niet? het is en blijft toch een jurysport of je ze nou kent of niet! het is toch altijd maar afwachten hoe ze je beoordelen.

renegade

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 15:49

ik heb mijn instructeur wel eens als jury gehad.
vond het niet leuk maar ik kan er niks aan doen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 16:58

Gewoon rijden hoor Haha! Je komt altijd wel eens een kennis tegen. Mijn instructeur is ooit wel eens van baan gewisseld omdat hij mij anders moest jureren. Heb ook al wel eens mijn EX-instructeur (die niet bepaald gelukkig was dat ik daar gestopt was) als jury gehad en daar reed ik ook niet echt lekker bij, maar ik ga er vanuit dat ze toch proberen om zo objectief mogelijk te jureren Lachen

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 20:05

@ renegade je instructeur mag je toch niet jureren? Althans ik d8 dat dat niet mocht...?

ja kwam dr vandaag tegen op stal ze deed er heel luchtig over, maakte er een grapje van. Ik stond me paard te wassen en toen zei ze iets in de trant van: ja wel goed schoonmaken hoor, want ik kom morgen de auto uit om te kijken of ie wel mooi schoon is... Maja ik heb dr wel zin in. Ga gewoon rijden en me best doen Haha!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 09:38

Heb ik eens met een kringselectie gehad, keek er ook een beetje tegenop. Op stal is ze namelijk vrij streng Tong uitsteken Maar had dik winst bij der dus was nergens voor nodig om zenuwachtig te zijn Haha!
Je moet gewoon lekker gaan rijden en doen alsof je de jury niet kent. Tong uitsteken

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 09:54

En tip van een jurylid: haar er achteraf niet op aankijken als de punten tegenvallen. Ze zit daar naar eer en geweten te jureren en is in een andere functie dan doordeweeks op stal Knipoog
Dan is ze je stalgenoot, dat moet je even niet vergeten.
* het mag duidelijk zijn dat ik niet al te beste ervaringen heb met stalgenoten jureren *

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 15:29

neej idd dat begrijp ik hier wel uit ja. Nou ik vond mijn proef bij haar nie echt lekker gaan. Maar was eerste met 183 Haha! maar ik moet zeggen de dingen die niet goed gingen had ik ook echt wel gewoon vieren en vijfen voor. Maar de goede dingen waar ook goed gepunt. Dus over de jury heb ik niet te klagen.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 18:26

Zie je wel gewoon rustig rijden en dan is er niets aan de hand Haha! Gefeli met je winstpunt en prijs!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 18:33

Fitzroy schreef:
* het mag duidelijk zijn dat ik niet al te beste ervaringen heb met stalgenoten jureren *

Haha! of eigenlijk Huilen het is toch te triest voor woorden dat mensen je daar op aankijken.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:05

En hoe is het gegaan?

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 10:31

zie mijn eerdere post Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:34

een bekende jureert mij net strenger op bepaalde punten omdat hij weet wat ik kan Nagelbijten / Gniffelen

Verder in de loop van de tijd krijg je toch beter contact met de jury's. Ik weet dat ik in 2 jaar tijd praktisch alle jury's 'persoonlijker' ken, Omdat ze gewoon uitzichzelf naar me toe komen om te praten over mijn pony enz. Lachen Maar alsnog deinzen ze er (gelukkig!!!) niet voor terug om me een 4 te geven hoor Haha! No hard feelings, ze zijn jury op dat moment! Ze horen je de punten te geven die je verdient. Je weet zelf wel wat beter kon en wat niet, en normaal hoor je ook zelf te weten dat bepaalde punten verdient zijn. Of het nu een stalgenoot is of niet.

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 21:41

Niks van aantrekken en gewoon lekker rijden. Kan misschien ook wel handig zijn. Je kunt je proef nabespreken.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 07:40

al een wat ouder topic, ik laat het hier - omdat dit wat minder druk bezocht is - open.

Jinah&Summer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 21:15

Ik zou het niet zo erg vinden mischien haal je dan wel meer punten hahahahahaha Tong uitsteken