laarzen: chaos!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Hons

laarzen: chaos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 12:54

aay,

1 à 2 maand geleden heb ik nieuwe laarzen besteld.
Normaal gezien heb ik cavallo winner besteld.
Nu, ze zeiden dat ik ze eind augustus zou hebben.
Nu ben ik n week geleden gaan vragen of ze al nieuws hadden...
Mijn ticket met bestelling was nergens te vinden, dus die vrouw is meteen beginnen zoeken, dan uiteindelijk heeft ze ze gevonden. Ze zei dat het voor begin september zou zijn.
Nu ben ik teruggegaan en heb gevraagd of mijn laarzen al toegekomen waren.
Bleek van niet, maar bleek ook dat de verkeerde laarzen zijn besteld!
In plaats van cavallo winners zijn nu rectiligne tapas besteld.

Mijn vraag is nu: weet iemand of het merk rectiligne een goed merk is?
En ik kan nergens informatie vinden over de 'tapas' van rectiligne, weet iemand hier meer over?

Als dit betere laarzen zijn koop ik ze uiteraard, ook al kosten ze ietsje meer. maar als hetminder goede zijn dan laat ik het maar zitten...

groetjes!

BrankaZ

Re: laarzen: chaos!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 12:57

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik, ongeachte de kwaliteit van de laarzen, zou overwegen om eens een andere ruitersportzaak op te zoeken. Ik vind het n.l. bijzonder slordig dat eerst jouw bestelling kwijt is en vervolgens iet heel anders (zonder overleg) wordt bestelt.

Hons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 13:27

ze hebben al vanaf het begin de verkeerde botten besteld hoor Lachen . en wees maar zeker, ik koop daar allesinds geen dergelijke zaken meer. Kleine dingen zoals borstels en vet ok,maar botten? zadels? neen, nooit.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 13:35

Rectiligne is imo kwalitatief niet te vergelijken met Cavallo. En daarbij: je hebt Cavallo's besteld dus dan moeten ze maar maken dat ze er zijn op de afgesproken datum. Laat niet met je voeten spelen zou ik zeggen Knipoog

Hons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 20:27

Urielle schreef:
Rectiligne is imo kwalitatief niet te vergelijken met Cavallo. En daarbij: je hebt Cavallo's besteld dus dan moeten ze maar maken dat ze er zijn op de afgesproken datum. Laat niet met je voeten spelen zou ik zeggen Knipoog

dus cavallo is beter?