[PG] Jody en Skippy Appaloosa shet + welsh mountain

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

evabokker

[PG] Jody en Skippy Appaloosa shet + welsh mountain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 08:42

ik zoek mijn oude verzorgpony's waarmee ik helaas vier jaar geleden afscheid had moeten nemen vanwege verhuizing....toen ik later terugkwam om even langs te gaan bij de paardjes waren ze weg en naar de broer van die man gegaan vanwege het te speelse karakter en geen kinderpony.
Skippy is een welsh mountain met wit en lichtbruine vlekken...toen ik haar 4 jaar geleden voor het laatst gezien heb was ze 3 jaar en werd ze ingereden.
Jody is een appaloosa shetlander...heel eigenwijs en niet ingereden misschien inmiddels wel dat weet ik niet....
weet misschien iemand waar ze staan of hoe het met ze is of misschien is 1 van de pony's van jou laat me het weten want die pony's blijven altijd in me gedachten en wil heeel graag weten hoe het met ze gaat!...alvast bedankt he!!:D

gr. evabokker
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-09-06 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag en gegevens in titel.

serenta

Re: [PG] Jody en Skippy Appaloosa shet + welsh mountain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 21:11

Heb je een foto van de appaloosa, ik ken er namelijk wel een behoorlijk aantal misschien dat ik der toevallig herken

evabokker

Re: [PG] Jody en Skippy Appaloosa shet + welsh mountain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 08:24

neej heb zo geen fotow sorry het is namelijk al heel lang geleden dat ik ze had en toen kon ik nog niet foto's op de computer zetten en waren er ook geen digitale camera's:P srry! maar ze was iig wit met lichtbruine vlekken 1 vlek op de plek van het zadel.