welke clinic zouden jullie organiseren??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ijsklontje

welke clinic zouden jullie organiseren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 11:48

Bij ons op stal (een gezellige kleine pension stal met verschillende mensen) is het de bedoeling om een clinic te gaan organiseren.
Wat zouden jullie leuk vinden. Dan denk ik niet aan clinics met Anky of iets dergelijks.

We hadden als 2 ideeën: Trailer en schrik en obstakel training met Annemarie van der Toorn
Centerd riding met Nelleke Deen

groetjes

RUBYWHITE

Re: welke clinic zouden jullie organiseren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:55

gaat het er niet om wat dan jullie stalmensen leuk vinden Haha! ik zou iets kiezen waarvan je weet, of de kans groot inschat, dat mensen van stal zich opgeven.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:44

Clinic betreft zit en houding van ruiter of rechtrichten van je paard....

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:37

Dressuurclinic van Andrea.

Onze club heeft dat ook georganiseerd. Je reed in groepjes van 3. Je ging met behulp van Andrea jou problemen met het rijden oplossen. Het was een leuke clinic en ik heb er veel van geleerd.

Kijk eens op www.paardentraining.nl

En dan bij clinic.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 18:03

Nelleke Deen is ook een collega van mij (dierenfysio dus).
Misschien kan zij iets met Centered Riding en dierfysiotherapie doen? daar is denk ik veel belangstelling voor.
succes met alle leuke plannen!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 18:04

Ik denk dat je ook n beetje naar de paarden moet kijken, schriktraining is heel goed voor jongere paarden die nog niet zo veel gewend zijn, als de paarden 110 % verkeersmak zijn dan zal dat iets minder spectaculair zijn Haha!

Centered riding is heel leuk, en je leert er veel van, maar ik denk dat je met een dag niet genoeg hebt om je zelf en je paard er veel over te leren, dat zal meer een kennismaking zijn. Wel leuk natuurlijk!

Vlugger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 18:03

een clinic mens en paard zou heel goed zijn , en daar bedoel ik mee, leer het paard kennen , voordat we op zn rug gaan zitten, wat verteld het paard ons en hoe vertellen wij het hem,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 12:31

Ik zou graag een zadelpasclinic willen organiseren, zoiets wat nu al gedaan wordt door wat gebruikers op het western-gedeelte, maar dan voor Engelse zadels.
Denk dat je daar ook een hoop opkomst voor hebt, aangezien iedereen een zadel heeft bij zijn paard.... ( en de meeste er vrij weinig kaas van hebben gegeten..)

Debbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 16:07

Volgens mij is die Annemarie bij ons op stal geweest en ik moet zeggen ik kan naar haar blijven luisteren! Ze weet ook heel veel te vertellen over simpelweg de omgang met je paard en niet alleen de trailer. Maar Nelleke Deen is ook leuk( heb ik in mn ponyjaren nog welleens les van gehad!).

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 16:54

hmm ik lees veel goede ideeën, ik ga er over nadenken en laat wel horen wat het gaat worden

Natuurlijk zijn verdere ideeën welkom