Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nancytjee schreef:2 en een half jaar geleden moest ik mijn pony verkopen!
Polly is een hele pittige pony en is heel schrikachtig. Ik heb hem gekocht bij een handelaar in Loer-Beek (Gelderland). Wij hebben hem ook weer aan die handelaar verkocht. De handelaar zei 2 jaar geleden dacht ik, dat hij in Braamt staat (Gelderland). Ik wil heel graag weten of hij daar nog staat of dat hij weer ergens anders heen is. De kans is groot dat hij weer is verkocht, want hij had dat meisje er ook al een paar keer afgegooid.
Ik heb wel een foto van hem, maar hij is wel een beetje onduidelijk:
http://img429.imageshack.us/img429/1922/pollygu9.jpg
Als jullie hem herkennen of als jullie misschien de eigenaar van hem zijn, dan zou ik dat graag horen, en ik wil natuurlijk weten hoe het met hem gaat!
Naam: Polly
Geslacht: Ruin
Leeftijd: ong. 11 jaar
Aftekeningen: Kol en twee witte achtervoetjes
Schofthoogte: 1,26 meter
Ras: Welsh Cob
Gedrag: Pittige pony. Hij kan goed springen en ik kon met hem niet in een buitenbak rijden. De reden dat we hem hebben verkocht is dat hij als ik opstapte hij meteen wegrende en dat ik hem niet aankon. Toen ik het hoofdstel om wou doen trok hij zich helemaal los en hij ontsnapte (het is wel goed gekomen).
Meer heb ik niet echt te vertellen!
Oja toen we hem verkochten had hij een bruin/groene halster met een lila touw als halstertouw.
AUB reacties, want ik mis hem heel erg!