Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:veel mensen hebben al een oudere trailer, waarvan de bodem bv rot is of slecht en die willen hem dan verkopen (tussen €500 en €2000.)
, dus wees voorzichtig en check de trailer goed! ook bij trailerhandelaren! cissy schreef:Ibbel, ook handelaren zijn viespeuken! ik heb een 2e hands trailer gekocht bij een dealer en de hele wanden waren verrot, er zaten trapschotten in en daarachter zat van alles aan rot (had ik ze er maar niet af moeten halen zei de dealer....)
kon vervolgens mn hele trailer uit elkaar slopen om nieuwe wanden er in te zetten, dus wees voorzichtig en check de trailer goed! ook bij trailerhandelaren!
cissy schreef:Ibbel, ook handelaren zijn viespeuken! ik heb een 2e hands trailer gekocht bij een dealer en de hele wanden waren verrot, er zaten trapschotten in en daarachter zat van alles aan rot (had ik ze er maar niet af moeten halen zei de dealer....)
kon vervolgens mn hele trailer uit elkaar slopen om nieuwe wanden er in te zetten, dus wees voorzichtig en check de trailer goed! ook bij trailerhandelaren!