de titel is ook niet echt duidelijk.
maar heb nu eens een probleem met mijn merrie soraya
soraya staat alleen in een wei en naast haar staan shadi en gemini
nu staan ze snachts op een kleiner weitje met de stallen waar ze zelf in en uit kunnen gaan.
overdags als het niet te slecht is gaan ze op de andere weien.die zijn ernaast,nu moet soraya dan 1st de wei op.(de achterste wei) daarna gaan de andere 2 op de wei ervoor.
zodra ze op de wei is en dus de andere er nog niet zijn omdat ik die nog moet gaan halen.gaat ze voor de draad heen en weer rennen en roepen.
met het terug eruit halen is het een stuk erger.dan gaan dus 1st de andere 2 terug naar hun eigen stuk.zodra ik die ga halen begint ze al.met heen en weer rennen in de wei voor de draad.als ik de andere dan terug heb in hun weitje dan is ze ondertussen zeiknat en staat het schuim erop en staat ze te hijgen enzo..ook rent ze in volle gallop op de draad af en stopt net ervoor. of ze gaat er voor steigeren dat ze eroverheen wil komen..
het wordt nu best vervelend.want ze is iedere keer zeiknat en ze loopt alles kapot.ze kan nu geen seconde meer zonder dat de andere gelijk naast haar staan. ze kan ze gewoon de hele tijd zien enzo.
weet iemand een oplossing?