ruiters mochten geen ereronde rijden op de nederlandse!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

milou123

ruiters mochten geen ereronde rijden op de nederlandse!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 20:35

Vandaag waren de nederlandse pony's.
Valery Kivits reed mee in de de-m1..
Ze had een nette 7e plaats en dus prijs!wij de heeeele dag gewacht op de prijs uitrijking..opgezadeld..! Ja het begon..
ring voor ring erin..goed is veilig! niks aan de hand! wij wachten op valery.. worden we gebeld van achter bij de pony's..valery mag niet meerijden! van het m1 mochten er maar 6 meerijden! hun naar de ''hoge mannetjes'' van de knhs gegaan..nee mocht niet en ze hadden geen zin om te discuseren.. ze wouden zelfs de prijs niet meer geven..in de regelementen stond dat dat niet verplicht was ofzoiets.. (ze waren met 33 man en 1 op 4 wat moet is 9 prijzen) ze mocht niet meerijden toen kwam het m.. het m1 was met 5e en het m2 (!) zat er ook bij met 7 man..!! wat vinden jullie hier nou van..? ze hebben als ze prijs hebben toch recht op een ereronde?! en dan zijn het ook nog kinderen!! vorig jaar enzo waren ze met meer dan 30 in de ring en dat was allemaal oké..! ze hadden het m1 en m2 toch kunnen splitsen..?? Verward
vind dit echt nerges op slaan Stoom uit je oren

wat vinden jullie ervan om met z'n alle te mailen dat dit nerges op slaat!?!?

DAAHN_

Re: ruiters mochten geen ereronde rijden op de nederlandse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 20:46

Hmm ik weet niet of dit precies hetzelfde is dan wat ik had. Want snap er niet zoveel van eigenlijk Tong uitsteken Haha
Maar ik had een 7e plaats in het L2-D/E & er waren 8 prijzen. Maar de beste 6 mochten de ring in voor prijsuitrijking & de nummers 7 + 8 konden de prijs ophalen bij het secretariaat. Dus ik daarheen, ja moest ik w88 op de prijsuitrijking , ik zeg zo ; & wanneer is die? Ja half 6. Dus ik moest nog 3 uur wachten voor mn prijsje. Nou toch maar gedaan dan, en wat hadk gewonnen , een waardebon van 10 euro van Mr Ed. die wat in Maasland is & ik aan de andere kant woont van het land. Nou .. vond het nergens op slaan, mijn naam werd niet genoemd bij de prijsuitrijking & nix . dus die prijs hadden ze me ook wel 3 uur eerder kunnen geven. En ik had om half 10 al gereden, dus mn pony stond ook nog is heel lang op de trailer.

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 20:48

Wat sneu voor dat meisje. Ik zou inderdaad de KNHS een mailtje sturen om opheldering te vragen en zodat het in de toekomst niet meer voorkomt. Maak er dan een nette, zakelijke mail van, zonder spelfouten etc.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 20:52

Gebeurt heel vaak op de grotere wedstrijden dat alleen de beste zoveel in de ring mogen komen voor de prijsuitreiking en dat de rest de prijs op kan halen bij het secretariaat.

Maar voor zo'n meisje is het idd wel heel sneu.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 20:57

Ach, bij de Z1 waren er 35 starts (2 ringen en eerst voorselectie) en ook maar 6 prijzen. Maar het klopt niet. Volgens het vraagprogramma (http://www.knhs.nl/objects/00005070.doc) wordt er via de 1 op 4 regeling de prijzen verdeeld (artikel 6). Zou toch wel een brief sturen!

Edit: hmmm, zie net dat er voor de 1e proef bij de Z1 en Z2 ook prijzen waren. Die van de Z1 zijn nooit uitgereikt!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 21:01

Neonlight schreef:
Ach, bij de Z1 waren er 35 starts (2 ringen en eerst voorselectie) en ook maar 6 prijzen. Maar het klopt niet. Volgens het vraagprogramma (http://www.knhs.nl/objects/00005070.doc) wordt er via de 1 op 4 regeling de prijzen verdeeld (artikel 6). Zou toch wel een brief sturen!

Edit: hmmm, zie net dat er voor de 1e proef bij de Z1 en Z2 ook prijzen waren. Die van de Z1 zijn nooit uitgereikt!

is dat echt?

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:17

kben mn prijs straal vergeten.. Ook Z1, was in de 1e proef 5e/.. Bloos

wel áchterlijk trouwens..

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:44

Er is ook helemaal niks over gezegd, ook niet bij het ophalen van de startcoupons (2 keer geweest). Nu zal je er wel geen recht meer op hebben.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 22:25

ik vind zowiezo dat het allemaal slecht was aangegeven enzo..dus echt waren er prijzen in de voorrondes..balen..die heeft dus niemand gehaad.. Boos!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 08:23

Dus zo strijkt de KNHS weer een hoop geld op om in de A-kaders te spenderen. Boos!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-06 09:41

ja precies!

DAAHN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 13:08

"al het prijzengeld? "
Nou ik was 7e in de L2. En ik had jaja. een waardebon van mr Ed ruitersport van 10euro. dus dat is gewoon gesponsord & je hebt er nog geen #%&( aan, want wat haal je nou voor 10 euro

>yea vlechtdraad :S

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 17:31

In de Z1 en Z2 waren het geen waardenbonnen. Ben benieuwd of er Z2 ruiters zijn die hun prijs hebben opgehaald??? Stephanie???????

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 21:47

volges mij niet..

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:11

de eerste 6 mogen naar prijsuitreiking de rest mag ze prijs bij secetariaat ophalen, dit gebeurt heel vaak op grotere concoursen, en bij het springen op de hipiade werd het ook duidelijk gesegt bij dressuur weet uik niet of het gesegt werd maarja daar is het dressuur voor

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 14:25

Bij de paarden werden de prijzen van de voorrondes ook niet uitgedeelt, die kon je zelf netjes ophalen bij het secetariaat.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 16:29

en mochten ze wel met meer man de ring in?