Rubber voor omtrek trailerdeur

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jobbeltje

Rubber voor omtrek trailerdeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 11:52

Een beetje onduidelijke titel, maar ik weet niet zo goed hoe ik het omschrijven moet.
Waar ik naar op zoek ben zijn van die rubbers die aan de binnenkant van mijn (polyester)trailerdeurtjes zitten. Dit zal zijn om de verbinding waterdicht te houden. Nu zijn die van mij dus aan vervanging toe, en ik vraag me af of zoiets simpel te vervangen is en wat zo'n stuk rubber kost?
Als iemand begrijpt wat voor rubber ik bedoel Haha!

Jobbeltje

Re: Rubber voor omtrek trailerdeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 20:10

Niemand een idee?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:06

Jawel, je trailerfabrikant kan dat spul ongetwijfelt leveren. Of ie dat ook doet is een ander punt, maar dan weet je wel wat je aan ze hebt.
De betere camperspeciaalzaak (die waar je onderdelen voor zelfbouw koopt) heeft zeer waarschijnlijk ook wel van dat spul op voorraad. Denk hierbij aan zaken als De Wit in Schijndel of de Kampeermarkt in Hasselt (B).

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 07:56

ikke schreef:
Jawel, je trailerfabrikant kan dat spul ongetwijfelt leveren. Of ie dat ook doet is een ander punt, maar dan weet je wel wat je aan ze hebt.
De betere camperspeciaalzaak (die waar je onderdelen voor zelfbouw koopt) heeft zeer waarschijnlijk ook wel van dat spul op voorraad. Denk hierbij aan zaken als De Wit in Schijndel of de Kampeermarkt in Hasselt (B).

Waarom zou die trailerfabrikant het niet leveren? Ben zojuist bij een willekeurige trailerdealer binnengelopen, en idee gaven dat spul zo mee. (helaas is het niet zo goedkoop als ik verwacht had.. 3 nogwat de meter) Haha!