Viertallenjury's?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Fleury

Viertallenjury's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 23:20

In het weekend van 30 september en 1 oktober organiseert Les Chevaliers (studentenrijvereniging uit Maastricht) het SNSK (NK voor studenten) en een viertallenwedstrijd.
Nu heb ik al een jury voor het SNSK gevonden maar nog geen jury voor die viertallenwedstrijd. Nu heb ik het vademecum doorgebladert maar ik zie nergens staan of de jury's ook viertal mogen jureren.
Weet iemand misschien waar ik moet zoeken of kan iedere KNHS jury ook een viertal van het laagste niveau jureren?

En dan toch nog even de vraag Haha! : Weet iemand misschien een Jury die zin heeft om op zondagochtend 1 oktober in Limbricht (vlakbij Sittard) een viertallenwedstrjid te jureren waarbij studenten op paarden rijden waarop ze nog maar 10 minuten zitten?

veerledec

Re: Viertallenjury's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 23:29

En of ze mij dan een beetje lief willen jureren ook meteen haha??

TisUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 10:48

Fleury schreef:
Nu heb ik het vademecum doorgebladert maar ik zie nergens staan of de jury's ook viertal mogen jureren.
Weet iemand misschien waar ik moet zoeken of kan iedere KNHS jury ook een viertal van het laagste niveau jureren?

Juryleden die afdelingsdressuur mogen jureren zijn te herkennen aan de kwalificatie 'AZ' achter hun naam in het vademecum. Bij afdelingsdressuur is het 'alles of niks', die mogen afdelingsdressuur tot en met het Z jureren, viertallen en achttallen.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 12:12

Ik heb in de vademecum gekeken maar ik zie nergens die kwalificatie AZ erachter staan! ZIjn er gewoon maar zo weinig viertallen jury's of mis ik echt iets? Ik heb trouwens wel een vademecum van 2004-2005 voor me liggen dus ik weet niet of die veranderd is nog.

TisUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:57

Wie wat bewaart die heeft wat, dus ook maar even het vademecum van 2004 erbij gepakt.
Rubriek 332, bijvoorbeeld provincie Noord-Brabant (blz. 80), de allereerste jury die hier genoemd staat heeft deze kwalificatie al. Dus ik denk dat je inderdaad wat mist Clown
Opbouw gegevens in het vademecum:
Naam
KNHS persoonsnummer en kwalificatie (in oranje) AZ/IZ
Adres

Deze jury mag dus afdelingsdressuur tot en met de klasse Z en individuele dressuur tot en met de klasse Z jureren.............

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 00:00

Bedankt! Ik had inderdaad wat gemist Bloos Maar een vriendin van mij dan ook Haha! Maar we hebben het nu dus gevonden en gaan dus even wat rondbellen! (morgen dan, nu zullen ze er niet blij op worden denmk ik Haha! )