Probeer de zoekfunctie eens, er zijn al veel topics over hetzelfde onderwerp geweest
Het is erg persoonlijk of je paard wilt verzekeren of liever zelf een spaarpotje maakt. Of een verzekering nut heeft hangt ook af van je paard, heb je er pech of geluk mee. Helaas kun je dit nooit van te voren weten natuurlijk.
Ik heb mijn paard wel verzekerd en dit is een hele beste keuze geweest! In de afgelopen drie jaar heb ik werkelijk torenhoge va rekeningen mogen ontvangen. Gelukkig was ik verzekerd en heb ik het grootste deel vergoed gekregen. Ik heb mijn paard puur en alleen verzekerd voor de Va kosten. In het geval dat mijn paard bv. geopereerd moet worden wil ik niet dat dit afhankelijk is van het saldo van mijn rekening. Ik wil ten alle tijden de beste zorg voor mijn paard en met mijn verzekering is dit mogelijk.
Ik betaal ongeveer 100 euro per 3 maanden aan premie, hiervoor is mijn paard uitgebreid verzekerd en krijg ik praktisch alle va kosten vergoed.
Natuurlijk zijn er ook mensen die netjes premie betalen maar nooit iets hoeven te claimen. Ik kan me voorstellen dat je dan het gevoel hebt je geld weg te gooien
Kijk gewoon eens wat rond op het internet, er zijn div. aanbieders.